باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

اندر باب احوالات پولدارهای بی درد !

سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۴۷ ق.ظ
بعدا نوشت :
کاش منم پولدار بی درد بودم
نه اینکه با دو دقیقه رفتن توی تانگو هممممه شارژ ایرانسلم هوتوتو بشه و تا اون ته ته های ما تحتم بسوزه !!!!! ( آیکون ونگ زدن با یه دهان چهار طاق باز )
  • باده پرست

نظرات  (۱۱)

  • عشق جانان
  • سلام
    این حکایت نقل از شیخ بزرک ابوالحس خرقانی است .

    میگه  اگر شما فرشته اید یا معصومید ما نیزخدائی هستیم
    پاسخ:
    علیک سلام برادر
    ممنونم بابت توضیحتون
    ای ول به شیخ
  • عشق جانان
  • سلام

    حالا خدا کنه اینهمه زحمت کشید آقای معاون بیان داخلش افتتاحش کنن
    پاسخ:
    آقای معون که پولداره دیگه ! دسشتویی می ره چیکار ؟!!!
    بعدشم اینطور افراد توالت وی آی پی همراه دارن !
    یعنی یه دسشویی رفتن انقدر سخته و درد داره که می گید پولدار *بی درد*
    :)
    پاسخ:
    بی درد بودن از بابت نداشتن غم و غصه ی دفع هستش نه از بابت درد دفع !!!
    گلاب به روتون پولدار ها چون خوب می خورن نه یبوست می گیرن که دردشون بیاد نه ریغو می شن که سوزشون بیاد !!!
    افتاد حالا ؟!
    هی کاری می کنن دهن آدم وا بشه ! والا
    الان کامنت من ارسال شد؟چرا این شکلیه اینجا :)
    پاسخ:
    اینجوریاست دیگه
    بالای صفحه یه نوار سبز رنگ با متن تایید ارسال مطلب براتون می نویسه
    تا وقتی بلاگفا بوووق نشده بودا هیچی بلاگفا نمی شد ! حیف که گیر رفیق ناباب و زغال خوب افتاد !
    من قبلا فقط می خوندمتون. البته اگه درست حدس زده باشم که همون گل مریم هستید
    پاسخ:
    درسته همون گلم
    ممنونم از لطفتون

    ما شما رو چی  صدا بزنیم الان؟؟؟ گل مریم؟ نغمه؟ مرتضی؟ کیوان!!!!!

    اصلا چرا آدرس عوض کردید؟

     

    اینجا ازون آدمکا نداره که من غش غشه خندم رو نشون بدم؟؟؟؟

    امان از دست این دخترخاله بامزه شما.........خیلی تفکر جالبی داشته ها........

    البته پولدارها دستشوییشون اپنه برادر....پس اینی که ساختی هم همچین درست نیس...باید بگی خراب کنن و اپنشو بسازن......بعدم بگو این یه دستوره......... ها ها هاااااااااااااا

    پاسخ:
    شما هر چی دلت می خواد صدا کن ( آیکون ترکوندن دموکراسی و ایضا مهربونی ! )
    آدرس عوض کردنم رو از بلاگفای بوووق بپرس . از بس خون به جگرمون کرد ما هم بار و بندیل بستیم و اومدیم اینجا
    ما دستشویی رو برای قشر باقالی خور درست می کنیم نه قشر خاویار خور بانو ! پولدارها هم که دستشویی نمی رن . به قول شما اپن هستند و خودشون رو پشت شمشادها راحت می کنن !!!! خخخخخخخ
    ضمنا برای آدمکها چون خودم آیکون سازی دارم نیازی نبوده که آدمکی داشته باشین برای رسوندن منظور . من خودم منظورتون رو می گیرم !!!! ( آیکون کیوان فیلسوف دان )
  • تا رهایی
  • سلام
    خونه نو مبارک
    پاسخ:
    علیک سلام
    ممنونم
    منور فرمودید
    سلام
    عارضم خدمتتون  چند تا شوید بیشتر بر فرقمون نمونده  وشکم هم کمی تا قسمتی ورقلمبیده است  طوری که زودتر از خودمان مشرف می شود.
    پاسخ:
    علیک سلام
    ای ول
    مثل خودمی . البته من می خوام رژیم بگیرم و وزنم رو دو کیلویی کم کنما ! ببینم شما چه می کنی برادر !!!!
    بفرمایید شما  صاحب اختیارید
    پاسخ:
    ممنونم

    مرفهین بی درد!

    اره!؟

    پاسخ:
    بعله . دقیق مرفهین بی درد !!!
    گلی جان تا وقتی تو نیومده بودی بیان واقعا نیاز به شکلک ها رو احساس نکرده بودم
    پاسخ:
    الانم نیازی نیست . ایرانی جماعت خودکفاست !!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">