باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

تبریک

سه شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۰۱ ب.ظ

سلام به همه دوشتان

خوبید انشالله

منم خوبم شکر خدا

ولادت با سعادت امام علی علیه السلام رو به همه بشریت تبریک میگم و آرزو میکنم آقایونی که امروز جوراب کادو گرفتن ، به سلامتی و خوشی از هدیه شون استفاده ها ببرند!


در اولین فرصت کامنتها رو پاسخ داده و تایید میکنم

تا بحال اینهمه شرمنده دوستان خوبم نشده بودم

خوش باشید و شنگول بمانید .

  • باده پرست

نظرات  (۸)

عید و روزت مبارک آقا کیوان
انشالا با دل خوش جورابهاتو بپوشی
پاسخ:
ممنونم ونوس جان

به به جوراب نو مبارک
هیچ وخ برای جبران شرمندگی ها دیر نیست
پاسخ:
ممنونم
شرمندگی ما هم مثل سریال اوشین بلند بالا شده خواهر
سلام برادر
سلامت و شاد باشی
پاسخ:
علیک سلام برادر
ممنونم
لطفتون مستدام
میگن امروز رو بعنوان روز هوای پاک انتخاب کردن. 
میدونین چرا؟ چون امروز همه آقایون جوراب نو پوشیدن
پاسخ:
خوش به حالتون پس
نفس عمیق بکشید
جوراب نو مستدام باد
پاسخ:
جوراب نو کلا عمرش یه روزه
مچکرم
  • عبد عاصی امیدوار
  • سلام داداشم 
    روزمون مبارک :)
    پاسخ:
    علیک سلام
    داداش هم روز داره عایا ؟!!!
  • عبد عاصی امیدوار
  • روز که نداره 
    اما مرد که هستیم 
    نیستیم عایا؟
    تازه هر روز روز داداشاست 
    والا با این نوناشون 
    پاسخ:
    هعیییی برادر
    خودمون خودمون رو تحویل نگیریم دخترای محل که .... هعیییی
  • عبد عاصی امیدوار
  • هعیییییی
    گریه شدید حضار
    پاسخ:
    فین فین هم داره ها
    برای آقایون دستمال هست
    خانمها از چارشون کمک بگیرن لدفن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">