باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

یک سخن

شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۰۷ ق.ظ

  

دوست داشتن احتمالا بهترین شکل مالکیت است

 

و مالکیت بدترین شکل دوست داشتن…

 

  

قصه ی جزیره ی ناشناخته

 

ژوزه ساراماگو

 

  • باده پرست

نظرات  (۱۱)

سلام
انصافا نکته ظریفیست
که خود موجب شروع اختلاف ها و جدائی هاست
پاسخ:
علیک سلام برادر
درسته که موجب شروع اختلاف و ... هست ولی خدایی خعیلی می چسبه ها !!!
لایک (آیکون همون لایک دیگه) :)
پاسخ:
ممنونم ( آیکون تچکر )
هااااااااااااااااااا ای که گفتی یعنی چه؟
(برره ای وخون)
پاسخ:
یعنی پوول وده ! پوول زوور وده !!!
سلام داداش خوبم نمیدونم چه طور واسه کمرنگ بودنم عذرخواهی کنم بهدا واسه همه بود تازه بعد مدتها اپ کردم
چقدر این جمله قشنگ بود خیلی
پاسخ:
علیک سلام باجی خانم
اتفاقا من باید این حرف رو می زدما !
به هر حال پی گیر احوالاتتون بودم
ممنونم
ساراماگو رو خیلی دوست دارم مخصوصا کتاب کوری رو . خوب شد یادم انداختی دختر خاله م یه ساله کتابم رو برده و نیاورده
کامنتای من میرسه عایا؟
پاسخ:
حق الزحمه ما فراموش نشه لدفن
کتابو میام بعدا ازت می گیرم
کامنتات رسیده . اگه جواب لازم بوده بگو . شایدم من خیلی شوتن نگرفتم حرفت رو ؟!!!!

دقیقا وقتی مالکیت میاد وسط همه چیز بهم می خوره... دوست داشتن می‌شه حلقه اسارت

ولی خییییییییییییییییییییلللللللللللللللللللللیییییییییییی مشکوکی کیوان خان یا به قول مینا کیوون برره (آیکون کسی که بر باد رفتن عمر جوانی کیون برره به خاطر عاشقیش و اینکه چیزی نمانده مریم خان نقشه قتلش را بکشد افسوس می خورد) (باز هم آیکون نیش باز)

خیلی قشنگ بود اما ادم سردرگم میشه....بالاخره مالک باشی یا نباشی؟
پاسخ:
سردر گمی نداره که
در راه خویش ایثار باید نه انجام وظیفه
درود بر هموطن خوب من 

گاهی نیاز نیست شاهنامه نوشت تا گفت .

گاهب باید برای فهم ه یک مطلب شاهنامه نوشت تا درک کرد . 

( دوست داشتن احتمالا بهترین شکل مالکیت است )


پاسخ:
درود خداوند بر شما
من که نفهمیدم چی شد!!!!
ولی اون حس مالکیت لذت بخشه البته اگه دو طرف جنبشو داشته باشن.
پاسخ:
جنبه همون چیزیه که اینروزها نایاب شده!!!
vaghean hamintore
پاسخ:
فرمایشی می فرماییدا!!!
میشه من چیز الکی بذارم تو وبلاگم؟!!!!!!

سلام وبت عالیه

راستی یه سری هم به وب من بزن خوش حال میشم

پاسخ:
علیک سلام
ممنونم از حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">