باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

اردیبهشت

پنجشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۰۵ ق.ظ

عاشق این ماه هستم

هر جا می ری بوی گل یاس و بنفشه و رز و ... تو فضا پیچیده

اردیبهشت هم تموم شد

اما هیچوقت حال و هوای خوشش از سر نمی ره

یه جورایی حس می کنم عمر وبلاگ نویسی من هم سر اومده !!!

هر چند سعی می کنم گوشه ای از محبت دوستانم رو جبران کنم ولی واقعا نمی شه اینکار رو کرد .

کمتر می رسم خدمتتون

کمتر می نویسم

تا ببینیم دور گردون چه میاره بر سرم

از اینکه دیر به دیر می رسم خدمتتون عذر خواهم

تا بعد ...

  • باده پرست

نظرات  (۲۱)

دور گردون رو بیخیال

خوشیارو دریاب

پاسخ:
داریم در می یابیمشون !
البته اگه وجود خارجی داشته باشن ! خخخخ
aslan mashkok mizani :-D
پاسخ:
مشکوک !؟
اون که آره !
ولی خیلی وقتها مشکوکه که منو می زنه !
برای همینه که این شده روزگارم
  • عبد عاصی امیدوار
  • کوجا به سلامتی؟
    پاسخ:
    همین دور و برها
    هستیم خدمتتون
    سلام

    مشتاقی و صبوری از حد گذشت یارا
    گر تو شکیب داری طاقت نماند مارا

    پاسخ:
    علیک سلام
    فدای نثر و نظم شما برادر
    فداییی داری
    درود بر هموطن خوب من 

    مهندس جوون تو هم به همین نتیجه رسیدی ؟؟؟ !!!

    اما گاهی بد نیست جای برای تنهائی هامون داشته باشیم . 
    پاسخ:
    درود خداوند بر شما
    نتیجه ؟!
    من به نتیجه نرسیدم
    این نتیجه ست که به من رسیده !!!
    من هیچوقت تنها نیستم عزیز
    هی هی هی
    اگر بار گران بودیم که رفتیم...
    اگر نامهربان بودیم و رفتیم
    (این شعر را با صدای کیوان میشنوید)
    خب این ادابازیها یعنی چه؟
    هشت ماهه کلیک کردی به رفتن
    هر طور دلت راحته همونکارو بکن
    هرچند نیستی نظرات گوهربارتو بخونیم خب سخته ولی میسازیم..نگران ما نباش
    پاسخ:
    هعیییی
    خدا شما دوستان خوب رو از من نگیره

    واقعا بهار زیباست........عطر یاس خونه ما تموم شد.

    کم پیدایید؟؟

    پاسخ:
    کم سعادتی و زیادی مشغله بانی و باعثشه

    سلام عیدتون مبارک

    پاسخ:
    علیک سلام
    عید شما هم مبارک
  • عبد عاصی امیدوار
  • داداش کجایی ؟
    دلمون تنگیده هااااا
    پاسخ:
    هستیم خدمتتون
    فدای دل نازک نارنجیت
    دلم میخواد اون بعد خیلی زود باشه
    پاسخ:
    تا خدا چی بخواد
    د رود بر هموطن خوب من 

    عمر ه وبلاگ نویسی فدای سرت مهندس جان عمر ه خودت پاینده و پایدار باد 
    پاسخ:
    درود خداوند بر شما
    ممنونم هموطن جون
    شاد باشی و سلامت عزیز
    درود بر هموطن خوب من 

    دوستت داریم هموطن جان .
    پاسخ:
    درود خداوند بر شما
    همچنین نیز
    ordibeheshtam tamam shodo u nayomadin
    پاسخ:
    مگه قرار بود بیام ؟!!!
  • عبد عاصی امیدوار
  • داداش کجایی؟
    دلم تنگیده واست 
    پاسخ:
    هستم
    کمی گرفتار اما
    دلت رو قربون

    اقا ما کم کم داریم نگران میشیم یه چیز ی بنویس خوووووووووو

    پاسخ:
    نگران نباشید
    بادمجون بم آفت نداره
    سلام دادا خیلی وقته نیستی
    پاسخ:
    علیک سلام برادر
    شرمنده محبتهاتون
    سرم شلوغه
    دعا بفرمایید
  • ♥مریــــــــــــم♥
  • هعییییییییییییی
    پاسخ:
    هعییییییییییییییییییییییییی
    درود بر هموطن خوب من 

    شاد باشی 
    پاسخ:
    درود خداوند بر شما
    ایام به کام
    دلتون شاد
    لبتون خندون
  • عبد عاصی امیدوار
  • به به داداشم 
    اومدی؟
    بیا بغلم کجا بودی خو؟
    کارات رو به راهه؟
    پاسخ:
    شکر خدا نفسی میاد و میره
    ممنونم ازت داداشی

    سلام جناب گل مریم سابق

    من فکر کردم من دیر اومدم سراغتون اما انگار شما خیلی دیرتره که آپ ننومودید

    پاسخ:
    علیک سلام دوست همیشگی
    مدتی است سعادت همرکابی دوستان رو ندارم

    سلام
    نکنه آقا با تیم ملی رفتی برزیل ؟
    پاسخ:
    علیک سلام
    منو تا سر کوچه مون هم نمی برن چه برسه برزیل!!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">