باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

نظر سنجی

دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۱۳ ق.ظ

با عرض شرمندگی از گل روی همه دوستان

اومدم نظرتون رو بدونم

چون وقت کمه میرم سر اصل مطلب

لطف کنید برای هر سوال از یک تا ده یک امتیاز بدید ، با توجه به رعایت دموکراسی هر کدوم امتیاز بیشتری آورد طبق همون عمل میکنم ( آیکون بچه پر رو با یه نیش باز رو اعصاب )


۱_ در مورد اینکه توی همین وبلاگ نوشتن رو ادامه بدم و البته نمیرسم بیام بخونمتون

۲_ در مورد اینکه توی یک وبلاگ دیگه بنویسم و البته بازم نمی رسم بیام بخونمتون

3_ در مورد اینکه برگردم تو بلاگفا بنویسم و بازم نیام که بخونمتون

4_ در مورد اینکه ننویسم و نخونمتون


دوستان یه لطفی بکنن به بقیه دوستان هم اطلاع رسانی کنن تا همه توی نظر سنجی شرکت کنن

هروقت نظر و حضور دوستان بیش از 50 درصد پیوندها شد نتیجه رو اعلام می کنم

ممنونم از همیاریتون

  • باده پرست

نظرات  (۱۴)

سلام
حالا که وقت نمی کنی بخونی بر گردد به بلگفا تا ما بتونیم شما را بخونیم 
من به گزینه سه 10 امتیاز می دهم
پاسخ:
علیک سلام برادر
گزینه ی خوبیه به شرطی که بلاگفا هنوز مثل قبل بوووق بازی از خودش در نیاره

سلام و صبح بخیر

خودت که می ونی همه ما چقدر شما را دوست داشتیم و همیشه بهتون سر می زدیم...

اما شما هوو سر ما آوردید و رفتید با از ما بهترون.

اون جا که گل مریم بودی خیلی خوب بودی... کوچ که کردی خراب شدی...

بنویس اشکال نداره به ما سر نزنی... ما می خونیمت.

پاسخ:
علیک سلام
ممنونم به خاطر محبتی که به من و نوشته های ناقابلم دارید
گزینه ی گل مریم رو 10 می دم بقیه رو صفر
  • عشق جانان
  • سلام برادر
    نیاز به امتیاز دادن نیست
    شما همیشه متفاوت می نویسی
    فقط بنویس اینجا و آنجا نداره
    پاسخ:
    علیک سلام برادر
    چوب کاری می فرمایید . من کجا و قلم بی مانند شما کجا
    ممنونم
    اقا شما بیا بنویس نمی خواد بیایی بخونی بودن شما برای ما کافیه
    پاسخ:
    ممنونم برادر
    چشم . امرتون مطاع
     3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 :D
    پاسخ:
    ای که الان گفتی یعنی چه ؟!!!
    منظور گزینه ی 3 می باشد ؟!
    چشم
  • عبد عاصی امیدوار
  • سلام داداش گلم 
    چون گلی خودت همه رو هم گل میبینی
    اما در مورد سوالت 
    گزینه 1 از نظره من 10 هست 
    بقیه هم صفر
    :P
    پاسخ:
    علیک سلام
    ای ول
    فدایی داری
    سلام بر دوست قدیمی

    ای بابا توی هر چهار مورد قید کردی نمیتونی بیای بخونی که؟!؟!؟

    من گزینه اول رو انتخاب میکنم به نظرم بهتر از بقیه موارد هس البته در صورتی که بهمونم سر بزنی(بهله)

    یاحق
    پاسخ:
    علیک سلام
    مشغله زیاد شده دیگه
    کاریش نمی شه کرد !
    ممنونم

    اوووووووووووووووه مامانم اینا

    چی فکر کردی نیای بخونیمون ما هی بیایم سرت بزنیم؟؟؟؟

    منکه محاله

    پس امتیاز همه ش صفر

    اومدی سربزنی میام سرمیزنم(آیکن والا به خدا!!!!!!!!)

    پاسخ:
    پس که اینطور
    مااااااااامااااااااااااان
    سلام
    هرجور دوس دارین
    چون همه گزینه ها شبیه همه
    والا
    پاسخ:
    علیک سلام
    کجاش شبیهه به همدیگه ست ؟!!!!!!
    کلی با هم فرق دارنا !!! خخخخ
    3
    پاسخ:
    ای ول قاطعیت
    این قدر بچه پررویی و صد البته دوموکراسی درین نظر سنجی موج میزنه که ترجیح میدم نظر ندم
    من ممتنع گلی جان
    پاسخ:
    ممتنع یعنی گزینه ی 5 عایا؟

    سلام طاعاتتون قبول

     

    اینجا بنویسید و باید باید باید بیای بخونیمون خخخخخخ

    همین که بنویسی و نیای ما رو بخونی بازم یه دنیا خوشحال میشیم

    پاسخ:
    علیک سلام
    طاعات شما هم قبول
    مهم همون یه دنیا خوشحال شدنتونه ! خخخخ
    درود بر هموطن خوب من

    البته که نظر ما هم خواست شما ست 
    پاسخ:
    درود خداوند بر شما
    می دونستی خعیلی گلی ؟!
    سلام چون همشهری هستی هرجاراحتری بنویس فقط باش کافیه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">