باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

مخاطب خاص

پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۵ ق.ظ

  • باده پرست

نظرات  (۱۶)

خدا حفظش کنه براتون
پاسخ:
ممنونم
  • عشق جانان
  • سلام برادر
    زنده باد
    که دختر رحمت محض است
    خدای تعالی دومی را قسمت شما کند که برکت و رحمت توامان زینت بخش زندگی اتان گردد . انشاالله
    پاسخ:
    علیک سلام برادر
    ممنونم
    انشالله
    اوووووووف چقد گوگولیه ^_^
    پاسخ:
    بگو ماشالله
    ممنون
    چقدر بچه ها زود بزرگ میشن و ما چقدر زود پیر میشیم
    چشم به هم بزنی شدی بابای عروس
    خدا حفظش کنه
    پاسخ:
    ممنونم
    درود بر هموطن خوب من 

    متن و تصویر بی نظیر 

    خدا براتون ببخشه . آمین 
    پاسخ:
    درود خداوند برشما
    ممنونم
    خدا سایه شما رو هم رو سر خونواده تون نگه داره
    سلام
    خوبین
    ماشاالله حسابی بزرگ شده‌
    خدا حفطش کنه
    پاسخ:
    علیم سلام
    ممنونم
    چه عجب!
    ممنونم
    خدا حفظش کنه
    پاسخ:
    ممنونم

    ماشا... چه خانمی شده... خدا حفظش کنه.

    عزیزم چقدر دوست داشتنیه؟؟؟ خدا حفظش کنه برای بابای.. (آیکون دیگه بقیه اش را نمی‌ گم)

    پاسخ:
    ممنونم
    خب بقیه ش رو هم می گفتید دیگه
  • عشق جانان
  • سلام
    ممنون
    پاسخ:
    علیک سلام
    خیلی مخلصیم برادر
    سلام عجب شعرزیبایی وعجب مخاطب زیباتری خداحفظش کنه ومایه افتخارپدرومادرعزیزش باشه
    پاسخ:
    علیک سلام
    ممنونم

    راستی ممنونم از راهنمایی‌ات

    ببخشید من کامنت‌های این پست‌های رمزدار را تائید نمی کنم. عذر مرا بپذیرید.

    بقیه‌اش را گذاشتم خودت حدس بزنی. :)))))

    پاسخ:
    خواهش می کنم
    پست رمز دار ؟!!!!
    نگرفتم منظورتون رو

    نه منظورم به کامنت اولم بود. اون که بعد از بابا چند نقطه گذاشتم.

    خودت حدس بزن که جای نقطه چین ها چی بزارم.

    بابای خوب

    بابای مهربون

    بابای شیطون

    بابای.....

    پاسخ:
    آها حالا افتاد
    هرچی دلتون می خواد بذارین
    راحت باشید
    آخی نازیییی
    پاسخ:
    ممنونم

    یه دختر داری شاه نداره...صورت داره ماه نداره

     

     

    خدانگهدارش باشه.

    پاسخ:
    ممنونم
    خدا دختر شما رو هم براتون نگه داره
  • عبد عاصی امیدوار
  • به به 
    چه خانم دوست داشتنی 
    پاسخ:
    ممنونم
    الهی

    خدا حفظش کنه
    ان شاالله سایه پدر و مادر همیشه بالا سرش باشه

    پاسخ:
    ممنونم
    خدا شما رو هم برای پدر و مادرتون نگه داره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">