باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

آینده

يكشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۳۹ ق.ظ

یکی دو ماهی هست یه فکرهایی تو سرم وول می خوره

وضعیت کاری من یه جورایی آینده ش به لطف قانون های جورواجور و سیاستهای از غلط بدتر دولت های ناکریمه ، نا معلومه !

هر سال شاهد تورم های آنچنانی هستیم و افزایش حقوق ها هم که خودتون بهتر می دونید !!!

کم کم داریم می رسیم زیر خط فقر ! باز خدا رو شکر سقفی بالای سرمون هست .

می خوام کارمندی رو ببوسم بذارم کنار . عطایش را به لقایش بخشیدیم . 

هشت ماه و نیم دیگه وقت دارم . بعدش باید همه ی توانم رو بذارم و تخصصم رو به کار بگیرم و نون در بیارم . 

برخی اطرافیانم من رو منع می کنن . بعضی هم تشویق .

از اونجایی که اعتقاد دارم روزی من رو کسی نمی خوره ، خیالم راحته که مشکلی پیش نمیاد و فقط یه کم شاید سخت بگذره

خبری از خوردن و خوابیدن و کولر گازی نباشه ، ولی حداقلش اینه که خودم برای خودمم و نه منت کسی سرمه و هم اینکه تلاشم لذت بخشه

برای پا گرفتن کسب و کارم دعا کنید 

  • باده پرست

نظرات  (۱۰)

ان شاء الله که هرچی خیره
پاسخ:
ان شا الله
  • عبد عاصی امیدوار
  • توکل به خدا 
    دعا گوتیم
    پاسخ:
    ممنونم
  • عشق جانان
  • سلام
    من الله توفیق برادر
    انشاالله
    پاسخ:
    علیک سلام
    ممنونم برادر
    خدا شما رو هم یاری کنه
    درود بر هموطن خوب من 

    موفق باشید . 
    پاسخ:
    درود خداوند بر شما
    دعا گوی ما باشید برادر

    به امید خدا

    واقعا حقوق‌های کارمندی دردی را دوا نمی‌کنند. خصوصا برای آقایون.

    اما به نظرم یه فکری کن که بتونی این کارت را هم حفظ کنی.

    دیدی تو کسب  و شغل خودت موفق شدی و انشا.. راه افتاد کارمندی را رها کن.

    موفق باشی

    پاسخ:
    ممنونم از راهنماییتون
    در همین فکر هستم که این کار رو از دست ندم
  • عشق جانان
  • سلام
    خلیفه ای از کودکی عادت به خاک خوردن داشت و روزی طبیب خویش را گفت : چه چیزی از خاک خوردن مانع شود ؟
    گفت : اراده ای مردانه .
        گفت : راست گفتی و ازین پس دیگر چنان نکرد .

    پاسخ:
    علیک سلام
    خداییش اگه این اراده مردونه بودا اینهمه سیگار دود نمی شد  ! والا
    سلام

    برادر گل
    مو فقیت شما آرزوی همیشگی ماست
    پاسخ:
    علیک سلام
    محتاج همیشگی دعاهاتون هستم
    نامریدی اگه قراره بری ساختمون سازی اول خونه ما رو نکوبی نسازی
    بعد میشه اونوخت من بجات بیام استخدام شم؟
    قول میدم روزی بیست تا بیشتر خرابکاری نکنم

    پاسخ:
    خونه ی شما فکر کنم در زمره آثار باستانیه
    باید تعمیرات انجام داد و به موزه تبدیلش کرد !
    ( آیکون کیوون بدجنس )
    سلام همشهری دعامی کنم موفق بشی البته من اگه بودم شغل جدید روفعلا به عنوان شغل دوم امتحان می کردم بعد که راه افتادم کاراولم رورها می کردم چون کارمندی هرچند خیلی درآمدکمی داره چون خودم کارمندم می گم ولی مستمرهست
    پاسخ:
    علیک سلام
    شغل دوم ما فقط طرف صبح خوب جواب می ده و با کارمندی تداخل ایجاد می کنه
    البته دنبالش هستم کسی رو استخدام کنم که فعلا تداخل نکنه ولی اگه نشد باید کارمندی رو بذارم کنار !
    ممنونم از راهنماییتون
    به نظر منم یهویی کنار گذاشتن کارمندی ریسکش بالاست.
    ولی واقعا حقوق کارمندی کمه. چرا؟

    پاسخ:
    ممنونم از راهنماییتون
    همین ریسکه که درآمد کار آزاد رو بهتر می کنه
    تا ریسک نکنی که وضعت درست نمی شه که !!!
    کدوم کارمند درست و حسابی کار می کنه که حقوق درست و حسابی بگیره ؟!!! 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">