باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

افطاری

پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۱۶ ق.ظ

ماه رمضون با همه ی خوبی ها و بدیهاش! برای خانمها ذوق و شوق خاصی داره

تو مهمونی های معمولی که ماهانه داریم زیاد نمی تونن مانور بدن و خودی نشون بدن !

اما تو افطاری ها قضیه فرق می کنه

الان دو سه روزه گرفتار درست کردن انواع دسر و ... هستیم و تا چش مهمونها رو در نیارن ول کن قضیه هم نیستن !

به غیر از خوراکی ها ، پرداختن به سر و روی خونه هم دور از نظرشون نمی مونه . نشون به اون نشون که جناب همایونیمان ساعت 12 نصف شب داشتم برای نصب لوستر آشپز خونه دریل کاری می کردم و فحش همسایه بالایی رو به جون خریدم . اگه یه وقت بلایی سرم اومد برید یقه همسایه بالایی رو بگیرید !!!

  • باده پرست

نظرات  (۳)

مهمونی های ما خیلی ساده برگزار میشه. خوشبختانه البته
نشون به اون نشون که دیشب تنها دسرمون فرنی بود که اونم 10 دقیقه به افطار فهمیدیم شیرش ترش بوده در نتیجه حواله شد به سینک ظرفشویی. خوش بحالمون
پاسخ:
چقدر خوب
مهم با هم بودنهاست . شکمها رو تنهایی هم میشه پر کرد اما قلبها رو نمیشه بدون حضور همدیگه از محبت لبریز کرد
درود بر هموطن خوب من 

و همیشه تمیز کاری سرویسهای بهداشتی و شست و شوی بعد از مهمونی ها و هر کجای دیگه که تیغ کار کنه با منه . من یکی حاضرم همسایه لطف اش رو دریغ نکنه اما گیر شیاطین نیفتم . 

شاد باشی 
پاسخ:
درود خداوند بر شما
البته کمک کردن به خانم تو کارهای خونه از بزرگترین عباداته ولی معنی جمله ی آخرتون رو نفهمیدم !!!
  • عبد عاصی امیدوار
  • یا خدا ...
    پاسخ:
    خدا پشت و پناهت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">