باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

پیامهای ناقابل!

جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۳۱ ب.ظ

بعد مهمونی دیشب ، وقتی همه رفتن خونه هاشون ، خواهرم و زن داداشم هر کدومشون یه پیام دادن

مخاطبشون من بودم

تشکر کرده بودن و از خانمم تعریف کرده بودن

البته مطمئن بودند که پیامها رو خانمم میبینه که همینطور هم شد

وهمین پیامهای ظاهرا کم اهمیت و ناقابل ، تأثیر خوبی روی خانمم گذاشت ، به عبارتی دیگه نزدیک بود بال دربیاره!

بیاید توی زندگی مون ، از خیلی از چیزهای ساده نگذریم و شادی رو به هم هدیه بدیم

گفتن کلمه " دوستت دارم " نه زحمتی داره و نه هزینه ای. با گفتنش به عزیزانمون دنیا رو برای خودمون قشنگتر بکنیم

  • باده پرست

نظرات  (۱۳)

مهمونی دادن خیلی سخته آقا کیوان

واقعا آدم از کت و کول می افته. از یه هفته قبلش استرس بشور و بساب و بپز می گیری.

خوش به حالتون که فقط می خورید.

در مورد پیام اخلاقی ات شدیدا باهات موافقم.

پاسخ:
نباید زیاد سخت گرفت
من موافق این کار خانمها نیستم
مهمونی باید ساده باشه که اصل مهمونی دادن خودش زیر سوال نره
اگه مخالف پیام اخلاقی بودی باید شک میکردیم!!!
جمله های کوچیک خیلی سازنده تر از هدیه های بزرگن. 
پاسخ:
دقیقا
ای ول
ولی خیلی از خانمها به اون هدیه خیلی اعتقاد دارنا !!! خخخخخ
درود بر هموطن خوب من 

در اصل کسی را از کسی هم انتظاری نیست بجز گاهی . این ما هستیم که ساده ترین مسائل رو سخت میکنیم . 

به واقع هم همینطور هستش گاهی حتا یک نگاه ساده یک تشکر زبانی به مراتب ارزشمند تر از صرف هزینه های سنگینی است که
معمولن اندک اثری هم ندارند .    عبادتها قبول هموطن جان 
پاسخ:
درود خداوند بر شما
حرفتون کاملا درسته هموطن جون
قبول حق باشه عزیز . ما رو هم دعا کنید

راستش آقا کیوان

من از جمله خانم هایی هستم که اصلا سخت نمی‌گیرم.

مهمونی خیلی ساده. یک جور شام در کنارش نهایت سوپ و سالاد و دیگر هیچ. خودم نه توانش را دارم بیشتر از این کاری کنم و نه وقتش را و نه امکانات مصبخ خانه این اجازه را به من میده.

منظورم از یک هفته قبل اینه که ما خانم های شاغل باید از یه هفته قبل خونه تکونی کنیم تا منزل آماده پذیرای میهمان باشد. [نیشخند]

به خدا ما خانم های شاغل خیلی گناه داریم. طفلکی ما ....(آیکون هعیییییییییییییی)

پاسخ:
مشکل اینجاست که شما خانمهای شاغل باید به کارتون به عنوان شغل دوم نگاه کنین !
این زمونه الان برعکس شده و خونه داری شده شغل دومتون و یه مقدار مشکل ایجاد کرده !!!!
  • ساده باجی
  • می دونی؟
    همیشه می گن: محبت ، محبت می یاره
    کار خانومای فامیل برای خانوم همسری عالی ی ی ی بوده
    کاش یادبگیریم محبت کردنو
     من نمیتونم شرمنده......توی پذیرای از مهمان همیشه باید سنگ تمام بذارم....


    پاسخ:
    این سنگ تموم گذاشتن ها بعضی وقتها باعث میشه فواصل زمانی دور هم جمع شدنها بیشتر و لذت بردنها کمتر بشه

    سلام

    خدا قوت

    اجرتان دو صد چندان

    چه کار خوبی کردند خواهر و زن داداشتون ... دستشون درد نکنه خستگی از تن مریم خانم بیرون رفت

    پاسخ:
    علیک سلام
    آره واقعا دو جمله تشکرشون خستگی رو از تن برد
    من که حوصله مهمون ندارم . نه مهمونی میریم نه مهمون میاد خونه مون . بخوایم دورهم جمع بشیم با مهمون دعوت کنیم میریم باغ  . نه که ما خیلی پول داریم فامیل ها مون هم پول دارند همه یکی یه دونه باغ توی اطراف شهر داریم مهمونی ها رو اونجا میگیریم . زحمت پخت برنج آتیشی و کباب و جوجه ش هم با آقایونه . اون فامیلامون هم که فقیرترند باغ ندارند توی رستوران میگیرند . ما همچین خانواده ای هستیم بعله

    اما جدا از شوخی چون پزدادن ملت زیاد شده و مهمونی از هرجا شروع بشه خونه بعدی حتما باید یه قلم چیزی بهش اضافه بشه و خونه بعدی یه قلم دیگه و بعدی ... پدر نفر آخری در میاد . اگه از یه نون و ماست تو خونه اول شروع بشه خونه آخری میشه دو نوع برنج و سه مدل خورش و چار نوع سالاد و پنج نوع میوه و ...واسه همین دیگه رفت و آمدی نیست اگر هم هست خونه چارتا بزرگ تره که اهل این حرفا نیستند
    پاسخ:
    چشم و هم چشمیها لذت با هم بودن رو از بین می برن
    لذتی که از چشم و هم چشمی عاید یک نفر می شه در مقایسه با لذتی که از دور هم بودن ها عاید همه ی افراد خونواده می شه هیچه 
    شما به عنوان یک خانم صاحب نظر و با فرهنگ با همچین معضلی مبارزه کن خب !!!
    گلی جان دلت خوشه ها برادر
    همین الان  به خاطر این که من و همسر لباسای پارسالمون رو میپوشیم و وسایل خونه مون همون وسایل قدیمه و ماشینمون رو عوض نمیکنیم و من کیف 200 تومنی نمیخرم و همسر همون کت شلوار دامادیش رو تو عروسی ها میپوشه تو فامیل یه خسیسی و گدایی معروفیم .
    خواهر شوهر و جاریم جلوی خودمون بهمون میگن تو خسیسی لنگه همین . میگن حیفتون میاد خرج کنید .حالا بیا بهشون بفهمون که کیف 20 تومنی با 200 تومنی فرقی نداره و تا میشه لباس رو پوشید نباید بندازیش دور . فایده نداره
    مهمونی هم بگیری میگم حیفشون اومد غذای بیشتر بدن . از خساستشونه
    کار از مبارزه گذشته . تو این دوره زمونه اگر تونستی به روش خودت زندگی کنی شاهکار کردی . آگاه کردن دیگران پیشکش
    پاسخ:
    حرفت رو قبول دارم
    اینجا همون ضرب المثل خواهی نشوی رسوا ... مصداق می شه
    ولی باید حواست باشه اسراف نکنی

    آفرین به خواهرتون که با پیامی به شما از همسرتون تعریف کردن...کار قشنگ و ساده ایه....

    ولی من اصلا اهل خودنمایی در این زمینه ها نیستم...که مثلا افطاری فلان بپزم و خودی نشون بدم....نه بابا...که چی بشه....همون سوپ و پلو خورشت و نون و پنیر وسبزی و زولبیا بامیه کافیه. حتی اگه بلد باشم هنر نمایی کنم عمرا خودمو خسته نمیکنم...یه همچین جوون عزیزی هستم من.

    الانم که بچه دارم کلا افطاری تعطیله :))

    پاسخ:
    آفرین به شما که وسوسه خودنمایی تو دلتون راه پیدا نمیکنه
    کاش همه خانمها هم مثل شما بودند
  • عبد عاصی امیدوار
  • اوهوم 
    پاسخ:
    اهیم
    چه لوسسسسسسسسسسسسسسسسس
    پاسخ:
    آره واقعا! خخخخخ

    دست گل  خانوم خشگلت درد نکنه خدا قوتش بده که سنگ تموم گذاشتن

    خوشیهاتون پایدار  

    پاسخ:
    ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">