باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

عاقبت ...

پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۴۴ ق.ظ

  • باده پرست

نظرات  (۱۰)

  • عشق جانان
  • سلام
    اینطور که از عکس معلومه
    چون برگی زرد :(
    پاسخ:
    علیک سلام
    از عکس این برمیاد که اکثرا چون برگی زرد...
    خیلی کم هستند که چون سیبی سرخ!
    توی این شبهای قدر مقدرات رو برای سال آینده تعیین میکنند
    دعا کنیم که به سرخی سیب برسیم نه ...
    کو آیکون شکلک نداره؟
    آیکون تک هنگ شده ازین مطلب فوق زیبا
    پاسخ:
    ای بابا
    چوبکاری نفرمایید دیگه
    مطلب دزدی که اینهمه تعریف نداره
    حیف نیس میوه رسیده همون بلایی سرش بیاد که برگ زرد؟
    میوه در انتهای کمال میوفته و برگ در ابتدای زوال میوفته!
    افتادن سرنوشت هر دوشونه!

    معلومه ناامیدم نه؟
    پاسخ:
    نه دیگه
    میوه در " ابتدای" کمال می افته و تا انتهای کمالش چه سودها نمیرسونه و چه لبهایی که با چشیدنش خندون نمیشه
    ولی برگ در انتها که می افته دردی از هیچکی دوا نمیکنه
    سرنوشتهایی کاملا متفاوت و شاید متضاد
    سلام
    وآنگاه که نیستی
    پاسخ:
    علیک سلام
    و اینگاه لطفا زیر دیپلم بنویسید!
    نفهمیدم خب!!!
    برگی زرد
    پاسخ:
    چرااااا؟!!!!

    چه عکس قشنگی

    چه جمله زیبایی

    پاسخ:
    ممنونم
    نظر لطفتونه

    سلام

    من فکر کنم نه مثل برگ زرد نه سیب سرخ :))))))

     

     

    پاسخ:
    علیک سلام
    پس حتما مثل سیب زرد !!! 
    امیدوارم که همیشه شاد و پیروز و موفق باشید

    انشالله شما  تو این شبا در کنار جوار اقا دعا کنید مثل سیب سرخ باشیم

    التماس دعا

    پاسخ:
    انشالله که همینطور می شه
    خیلی ناز بود.یه دنیا لایک
    پاسخ:
    ممنونم
    به گمونم برگ زرد ...
    پاسخ:
    دور از جون استاد
    شما دیگه نفرمایید !

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">