باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

مشغله

دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۶ ق.ظ

با تشریف فرمایی رئیس جدید یواش یواش داره به حجم کارهای بی خودی ما هم افزوده می شه

خدا از این رئیسهای پاچه خوار و ترسو و عشق میز و صندلی نصیبتون نکنه

کمرنگ بودنمون رو به بزرگی خودتون ببخشید


  • باده پرست

نظرات  (۱۱)

سلام
ما که جز اینها چیز دیگری نداریم

[پاسخ:]

سلام
پس خیلی چیز داری
البته اگر خالص برای خدا باشه
یه وقتی اشتباه نشه ها

پیامبر فرمود : هرکس چهل بامداد برای خدا اخلاص ورزد ، چشمه های حکمت از دل او بر زبانش جاری شود .
با صحابه خود ، شرح این گفتار می کرد .
یکی از یاران ، چهل روز به خود مشغول شد در عبادت .
بعد از آن به مصطفی شکایت کرد که یا رسول الله ، فلان یار را حالتی شده بود و نظر و سخن رنگ دگر گرفته بود .
شما در بیان او چیزی می فرمودید که : مَنْ اخلَص لِله
من رفتم و چهل روز ، چنانکه توانستم ، کوشیدم ( لیکن آن حالات ایجاد نشد ) و سخن تو خلاف نباشد .
رسول فرمود : " مَن اخلص " گفتم . شرط اخلاص است که خالص برای خدا کند . نه هوس دگر و غرض دگر .
تو عبادت کردی به طمع آنکه سخن عَجَب از تو پیدا شود ، چنانکه از فلان یار دیدی ، پیدا شد و آرزوت کرد .

سلام

 منظورت از کارهای بی خودی یهنی چی!!!!!!؟؟؟؟

رئیس که پاچه‌خوار نمی شه... مرئوس پاچه خواری می :نه. :)))))))))))

پاسخ:
علیک سلام
کارهای بی خودی یعنی همون کارهایی که انجام دادن و ندادنش هیچ فرقی به حال شرکت و سیستم نداره
رییس هم خودش رییس داره دیگه
دست بالای دست بسیار است
چون جدیده اینطوریه
طبیعیه خب
پاسخ:
نه بابا
این طور آدما جدید و قدیمی  ندارن
در هر زمان و مکان دنبال کسی می گردن که پا بذارن روی دوششون و بالا برن
خیلی بده . میره رو اعصاب
ایشالا زودتر بره بالاتر با برعکس تا از دستش راحت بشین
پاسخ:
آره والا
کجا بره ؟
هر جا بره مصیبتش بازم دامن گیر ماست
  • عبد عاصی امیدوار
  • ما کوچیکتیم که بخوایم ببخشیم 
    پاسخ:
    سروری شما برادر
    بزرگوارید

    سلام

    خوب هستین؟

    پاسخ:
    علیک سلام
    شکر خدا
    ممنونم
    خدا قوت برادرررر
    پاسخ:
    خدا یارت خواهررررر

    سلام

    خدا قوت برادر

    خداوند صبر جمیل عنایت فرماید...خخخخخخخخخخخ

    پاسخ:
    علیک سلام
    ممنونم
    ان شا الله
    آدم موجود عجیبیه
    زود با شرایط خودش رو تطبیق می ده
    فقط موهای سفید به یادگار می مونه ازش
    آمین
    پاسخ:
    آمین شما مطمئنا از ته دل بودا !!!

    هیچ بهانه ای برای کم رنگ شدن جنابعالی پذیرفته نیست!

    پاسخ:
    لطف داری برادر
    دور بودن از جمع دوستان برای خودم هم خوشایند نیست
    وای از دست این ریسهای اینجوری............من که میخوام سر به تنشون نباشه....ریس قبلی علی هم همینطوری بود...بیخور و بیجهت اونها رو سرکار نگه میداشت نگه میداشت تا ریسیشو ثابت کنه...خداروشکر همسرم الان دیگه خودش ریس هست و امور دست خودش و عجب ریس خوبی هم هست...همه عاشقشن چون من نمیذارم ریس بازی دربیاره...برو بابا...........دیوانه ان اونا
    پاسخ:
    دقیقا همینه که گفتی
    عقده ای هستن و تا رییس بازی شون رو اثبات !!! نکنن دست بردار هم نیستن ! والا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">