باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

عاشقانه ها

دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۵۶ ب.ظ

من

امشب ؛

تمام عاشقانه هایم را با تو، در کنار یادت به تصویر میکشم!

چه زیباست آسمان تصوراتم زمانیکه در آنها نقش می بندی ؛

و چه مستانه از عطر نارگیل های باغمان مست تا اوج آغوشت پیش میروم ..

بازوانت روحم را در خویش میکشند ... 

و یکایک سلول هایم معنای حقیقی بودنت را بی صبرانه می طلبند !


- پاتریشیا شیلچی -



  • باده پرست

نظرات  (۵)

سلام
کاش دست ما بود

غافل مشو که مرکب مردان مرد را
در سنگلاخ بادیه پیها بریده اند
نومید هم مباش که رندان جرعه نوش
ناگه بیک خروش به منزل رسیده اند
پاسخ:
علیک سلام
کاش ...

کاملا درسته
ممنونم بابت کامنتهای بیستتون
هیچ تصوری در مورد عطر باغ نارگیل ندارم!
پاسخ:
ان شالله قسمتتون بشه بیاید باغ نارگیلمون و عطرش رو بدیم خدمتتون استشمام بفرمایید! خخخخ
bah bah ajab posti bud
پاسخ:
عه!
من همه پستهام به به داره
شما کم لطف شدی کمتر منت میذاری و میای سمت ما!!!
جان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فکر کنم اشتباه اومدم
ببخشید اینجا وبلاگ همون گلی خودمونه که رانندگی خانم ها رویا فتوشاپ دستکاری میکرد و فیلم میکردو میخندید؟
حالا شعر عشقولانه از پاتریشا نمیدونم چی چی میذاره؟
ببخشید مراحم شدم . خودم فهمیدم اشتباه اومدم
پاسخ:
اینجوریاست دیگه تک
وقتی تحویل نمی گیری و دیر به دیر میای سراغمون بایدم اینطوری بشم دیگه( آیکون نگاه اونورکی)
  • انصار امینی
  • بسیار زیبا بود
    سپاس فراوان از انتخابت حضرت دوست.
    به ما هم سر بزن با نوشته ای از این من بنده خدا(گدشته، حال و آینده)
    پاسخ:
    ممنونم از حضورتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">