باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

لبخند

چهارشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۰۹ ق.ظ
 
سی و سه سالمه , واسه خودم مردی شدم ,سیبیل شدم , صبحا واسه خونه نون میگیرم حقوق بگیر شدم ولی بازم شیرینی و آجیل رو ازم قایم میکنن :|
  • باده پرست

نظرات  (۱۱)

  • ♥♥مریــــــــــــــــم♥♥
  • سلام مرسی که سرزدی:)
    پاسخ:

    علیک سلام

    ممنونم

    ولی من همیشه سر می زنما !!!

    لابدهنوز به سن مجاز نرسیدی!

    هه

    پاسخ:
    سن مجاز وقتیه که مردم سر قبرمون همون آجیلهارو می خورن و فاتحه هم نمی فرستن !!!

    می‌دونی چرا؟؟؟ برای اینکه کافی آجیل جلوی دستتون باشه... سیم ثانیه تموش می کنید.

    خوب خونه مهمون داره ... آمد و رفت داره... باید به اندازه خورد... کم بخور همیشه بخور :))))))

    این شکلک‌هات کجان پس؟؟؟؟

    پاسخ:
    بابا خریدیم بخوریم دیگه !!!!
    برای نگاه کردن و قورت دادن آب دهان که نیستش که !
    بعدشم کم بخور همیشه بخور درسته قبولش داریم
    ولی در مورد آجیل می شه کوفت بخور هیچوقت نخور
    خب مهمون کوفت بخوره که پول هم بابتش نداده !!!!
    اینجا شکلک نداره
    باید از تخیل آیکون سازتون استفاده نمایید ( آیکون زبون درازی )
    یک کم عصبانی گل مریم ...چرا؟؟؟؟
    پاسخ:
    گل آب می خواد خاک می خواد نور آفتاب می خواد هوا می خواد رسیدگی می خواد !
    نمی خواد ؟
    سلام
    منزل نو مبارک باشه
    چند وقته بدجور مریض احوالم... نشد سر بزنم
    در ضمن آدرس اینجا رو نداشتم!

    خوشحالم خوبی
    پاسخ:
    علیک سلام نیلو جان
    چه عجب
    می فرمودید بلاگفا رو زمین بزنیم براتون قربونی کنیم !!!
    بلا دور باشه . انشالله که سلامتی زودی حاصل بشه
    منم تازه آدرس اینجا رو به دوستان دادم
    به قول خودم تازه ظخور کردم !!! خخخخخ
    فکر کنم جواب نکیر و منکر رو هم با خودمچکری بدم و کارمو بسازن !!!
  • تا رهایی
  • سلام
    حتما به فکر سلامتی ات هستن
    پاسخ:
    علیک سلام
    تو دوره ای که 99 درصد تشخیص پزشکها برمیگرده به عامل اعصاب ! رژه رفتن رو اعصاب ما سلامتیمون رو بیشتر به خطر می ندازه تا نفخ تولید شده توسط آجیل ! ( آیکون والا )
    خب ... مردتر بشی الهی ...... :)


    پاسخ:
    الهی الهی
    ممنونم از حضورتون
    شما که 33 سالته بزرگ شدی ,آ ماشالله چه قدو بالایی. زشته واسه آجیل گریه کنی پسرم.قدتو ببین (آیکون قربون صدقه مادرانه با نگاه یه جوری)
    پاسخ:
    مردها هیچوقت کودک درونشون نمایان نمیشه مگه اینکه پای آجیل در میون باشه
    میبینم که شما هم آیکون سازی بلدی ماشالله
    ما یه سی و هفت سالشو داریم و از دستش این چیزا رو قایم میکنیم پس تا 40 سالگی و شاید بعد اون هم امیدی نداشته باشید
    من فکر میکردم فقط شوهرجان شاکیه که" باز قایمشون کردی "...
    پاسخ:
    فکر کنم اشکال از ما نیستا !
    شاید مشکل از شما خانمها باشه که به سندروم مخفی کردن آجبل مبتلایید . مثل سنجابها !!!
  • عبد عاصی امیدوار
  • اما مامان من قایم نمیکنه همیشه میزاره رو میز باشه 
    ( آیکون نیش تا بنا گوش باز )
    پاسخ:
    خوششش به حالت
    من بودم میز رو هم ...
  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • ^_^
    آجیل است دیگر...!
    پاسخ:
    هعیییییی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">