باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

باران

چهارشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۱۲ ق.ظ

دیشب بارونی اومد ، اومدنی!

الانم از روبروی گنبد طلایی این پست رو میذارم

نمیدونم کدومتون بارون های داخل صحن رو تجربه کردید! حس عجیییب عجیبیه!

موقع بارش بارون دعا به استجابت نزدیکتره . من رو از دعای خیرتون فراموش نکنید

  • باده پرست

نظرات  (۹)

حس آرامش نعمت است... آرامشت همیشه پایدار

 

پاسخ:
ممنونم
همینطور برای شما
  • عبد عاصی امیدوار
  • زیارت قبول داداش...
    پاسخ:
    قبول حق باشه
  • عشق جانان
  • سلام برادر
    به به
    پاسخ:
    علیک سلام برادر
    ان شالله قسمت شما هم بشه

    سلام

    چه خوب ...باید حس قشنگی باشه

    البته اینجا هم از دیروز بارونیه و هوا هم یه دفعه سرد شده

    اون دو  روزی که من مشهد بودم هوا خوب بود و از بارون  هم خبری نبود

    پاسخ:
    علیک سلام
    همن بهتر که وقتی اینجا بودید بارون نیومد
    هوا خیلی سرد شده و زائرها غافلگیر شدن ، لباس گرم ندارن و اذیت میشن!
    عه پس چرا من هر وقت میام تو نیستی؟ "زبون"
    قبول باشه و خوش بحالت

    پاسخ:
    آخه شما لنگ ظهر میای
    یا سر شب
    سحرهای حرم حال و هوای دیگه ای داره
    هروقت رفتی من رو هم از دعا فراموش نکنی
    میدونم برام دعا کردی
    ممنونم
    پاسخ:
    دعا برای شما و دوست کم پیداتون تو بخش وی آی پی هستش
    ؛)
  • محمد محمدیان رباطی
  • خوشا بحالتون

    موفق باشید و خدایی بمونید

    پاسخ:
    ممنونم
    همینطور برای شما دوست عزیز
    این سری نشد که بشه بیایم مشهد.میام وبلاگت اساسی دلم میگیره یادم میوفته که نشد.
    پاسخ:
    ان شالله سلامتی کامل که حاصل شد دوباره دست جمعی بیاین پابوس آقا
    خدا رو صد هزار مرتبه شکر که همه تون دور همید و ان شالله که عمر طولانی و با عزتی داشته باشید
  • سعید سعید
  • الان اینجا داره بارون میاد!

    لطفا سلام منم به آقا برسونید
    التماس دعا
    پاسخ:
    دعا زیر بارون به استجابت نزدیکتره
    محتاجیم به دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">