باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

همینجوری

جمعه, ۱۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۶ ب.ظ

ﺧﺴﺮﻭ ﺷﮑﯿﺒﺎﯾﯽ ﭼﻪ ﺯﯾﺒﺎ ﮔﻔﺖ:

ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﻧﺒﺨﺸﯿﺪ ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺑﺎﺭﻫﺎ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺑﺨﺸﯿﺪﯼ ﻭ ﻧﻔﻬﻤﯿﺪ،

ﺗﺎ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭ ﺩﺭ ﺁﺭﺯﻭﯼ ﺑﺨﺸﺶ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﺪ!

ﮔﺎﻫﯽ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺻﺒﺮ ﮐﺮﺩ ﺑﺎﯾﺪ ﺭﻫﺎ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺭﻓﺖ ﺗﺎ ﺑﺪﺍﻧﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻣﺎﻧﺪﻱ ﺭﻓﺘﻦ ﺭﺍ ﺑﻠﺪ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﻱ! 

ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺮ ﺳﺮ ﮐﺎﺭﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻣﯿﺪﻫﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﻨﺖ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﺗﺎ ﺁﻧﺮﺍ ﮐﻢ ﺍﻫﻤﯿﺖ ﻧﺪﺍﻧﻨﺪ! 

ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺪ ﺑﻮﺩ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﻓﺮﻕ ﺧﻮﺏ ﺑﻮﺩﻧﺖ ﺭﺍ ﻧﻤﯽ ﺩﺍﻧﺪ!

ﻭ ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﺁﺩﻣﻬﺎ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻥ ﺭﺍ ﻣﺘﺬﮐﺮ ﺷﺪ! ﺁﺩﻣﻬﺎ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻧﻤﯽ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﯾﮑﺠﺎ ﺩﺭ ﺭﺍ ﺑﺎﺯ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ ﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻣﯽ ﺭﻭﻧﺪ...

ﮔﺎﻫﯽ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ 

ﺑﺎ ﻧﻔﺲ ﻫﺎﯾﺶ

ﺑﺎﻧﮕﺎﻫﺶ

ﺑﺎﮐﻼﻣﺶ

ﺑﺎ ﻭﺟﻮﺩﺵ

ﺑﺎ ﺑﻮﺩﻧﺶ....

ﺑﻬﺸﺘﯽ ﻣﯿﺴﺎﺯﺩ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﺮﺍﯾﺖ

ﮐﻪ ﺩﯾﮕﺮ ﺑﺪﻭﻥ ﺍﻭ

ﺑﻬﺸﺖ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺭﺍ ﻫﻢ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﻫﯽ... .

  • باده پرست

نظرات  (۱۵)

بسیارزیبا و اموزنده

پاسخ:
لطف داری برادر
به گرد مطالب شما که نمیرسه
چقدر زیبا
پاسخ:
ممنونم
  • عبد عاصی امیدوار
  • من این بار به حرفش عمل کردم و الان حس خوبی دارم 
    عیدت مبارک داداش
    پاسخ:
    چی میگی؟!!!
    از تو بعیده برادر
    تجدید نظر بفرمایید
    اختیار داری آقا کیوان فقط اگر لطف کنید بعد از هر بروز رسانی بنده رو در جریان بذارین ممنون میشم .
    پاسخ:
    ما که میرسیم خدمتتون ولی... !!!!
    ای الاهی خناق بگیره اون یک نفر!!!
    پاسخ:
    کدوم یه نفر؟!!!
  • عشق جانان
  • سلام حاج آقا
    عید شما هم خیلی مبارک
    پاسخ:
    علیک سلام برادر
    حاج آقا کیه؟!!!!!
    عید شما هم مبارک

    سلام

    عیدتون مبارک

    پاسخ:
    علیک سلام
    بر شما هم مبارک باشه
    اینجا شکلک نداری؟
    همون یک نفری که شکیبایی گفته
    که میاد..
    که میره..
    که
    ...
    عیدت مبارک/  سید نبودی عیدی بدی؟
    پاسخ:
    سید که نیستم ولی عیدی بخوای میدم ؛)

    سلام آقا کیوان

    چقدر حرف دل من بود این نوشته‌ات...

    یعنی می شه یه روزی بفهمن که می تونی بد بشی. حتی اگر دست و پات برای بد بودن بسته باشه.

    پاسخ:
    علیک سلام خواهر
    نفهمیدن هم چیزی از ارزش شما کم نمیشه
    حسابت با کرام الکاتبین باشه بهتره
    عالی بود عالیییییییییییییییییییی.. خیلی مطالبتو دوست داشتم .. بازم میام :)
    پاسخ:
    لطف دارید
    ممنونم
  • عبد عاصی امیدوار
  • نه خوب کردم 
    شما هم یه بار امتحان کن 
    البته در مقابل دوستان واقعی

    پاسخ:
    نگاه یورکی
    دوست واقعی؟!!!
    خیلی سنگین بودا!
    عجب فکر باحالی
    پاسخ:
    نگاه یورکی!
  • رویـROYAــا
  • سلام  شب بخیر
     این پست را من قدیم تر گذاشته بودم 
    پست خوبی بود
    با کل حسم گذاشته بودم  وقتی که خیلی درمانده  و ... بودم
    نگاهم را  جلب کرد دوباره ....
    ممنون
    پاسخ:
    علیک سلام
    چقدر جالب
    احتمالا من هم همون حسهای شما رو داشتم
    چقدر با این پستت حال کردم
    خیلی خیلی قشنگ بود
    پاسخ:
    لطف داری برادر
    ما رو هم از دعا فراموش نکن
    وب خیلی خیلی قشنگی داری..به منم سربزن تالینکت کنم
    پاسخ:
    نظر لطفتونه
    نیازی به لینک شدن ندارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">