باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

دینگ دیــنگ دیــــــنگ

سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۹ ب.ظ

اون دوستی که چند وقته غایبه خودش بیاد اعلام حضور کنه ، من حوصله ندارم دنبالش بگردم ، مثل بچه های خوب خودش بیاد و تجدید میثاقش رو به حضور انور ما برسونه لدفن

دوستان لطف کنن در قالب جارچی ، این پیام رو  تو گوشه و کنار و وسط شهر جار بزنن تا گمشده مون پیدا بشه ان شالله

ببینم چه میکنیدا

ای ول به همه رفیقهای با مرام

  • باده پرست

نظرات  (۲۳)

سلام من آمدم  خدمتتون عرض ادب کنم و اعلام حضور 
پاسخ:
علیک سلام برادر
خیلی خوشحالم از حضورتون
آیکون شونصد تا قلبی که برا دادا می تپه
سلام همشهری
حتما مشهدی بازی در آوردی که فرار کرده
پاسخ:
علیک سلام
فرار نکرده همشهری
دلش از دست ما خین بیده خین! میفهمی؟!!!
فعلا همه غایبند . کلا همه نیمه حضوری فعالیت دارند . منظورت دقیقا کدومه؟
پاسخ:
نیمه حضوری ها رو که قبول دارم
کلا غایبین مد نظرم بود
شما بفرمایید کیا هستند که من از قلم نندازمشون
منم که هستم
پاسخ:
شما که البته
بگو ماشالله
به قول تک نیمه غایبید شما ؛)
به دوستات بگو بیشتر از این خودشونو به زحمت نندازن
من اومدمممممممممممممممممممم
یوهاهاها
اعتماد به نفسو داری؟
پاسخ:
خیلی خوش اومدی اعتماد به نفس
  • عشق جانان
  • سلام برادر
    آنکه اینجا غایب است " مینا" است
    پاسخ:
    علیک سلام برادر
    اتفاقا چند روز پیش به خودشون زحمت داده بودند یه پست یک خطی داده بودند!
    ممنونم از توجه تون
    سلام.....من حاضرم اما کمرنگم.

    کیوان  جان تو چشمهای من مستقیم نگاه کن بگو من غیبت خوردم؟
        
         آره؟

         
    پاسخ:
    علیک سلام 
    اگه چند روز پیش اون پست رو نذاشته بودید حتما غیبت خورده بودید!!!
    امیدوارم حضورتون برای ما پر رنگ تر بشه

    حاااااااااااااااااااااضر.......

     

    سلام...خوبید؟

    وای که چقدر حرفهای خسرو شکیبایی درست و دلنشین بود......

     

    پاسخ:
    عجب حاضری ای زدیدا!!! خخخخ
    ان شالله که همیشه حاضر باشید
    مثل اینکه شما هم مثل بقیه دوستان دلتون پره ها!!!
    منم هستم که:)
    پاسخ:
    بعله
    ماشالله
    ان شالله سلامتی کامل حاصل بشه و حضورتون مثل قبل پر رنگ تر بشه
    منم حاضر :)))))))))
    پاسخ:
    شما هم حاضر
    مرسی
  • عبد عاصی امیدوار
  • سلام 
    منظورت که من نیستم ؟
    هستم ؟
    نیستم؟
    من کیم؟
    پاسخ:
    علیک سلام برادر
    شما سروری
    کمرنگ ولی شکر خدا هستی
    تنت سلامت و لبت خندون
    سلام
    چه خبر شذه؟ حضور غیابی راه انداختینا برای خودتون :-)))
    پاسخ:
    علیک سلام
    شما کجا بودی تا حالا
    دو تا دونات جریمه شدی
    یادت باشه ها
  • عبد عاصی امیدوار
  • مخلصتیم 
    پاسخ:
    چاکریم دادا
    اگه حاضری زدن نمره مثبت داره منم حاضریمو بزنم !
    پاسخ:
    صد البته باعث افتخار بنده ست
    خونه نو مبارک
    سلام
    اسم ما که احتمالا اصلا تو دفتر حضور غیابتون نیست ولی به هر حال حاضر
    پاسخ:
    علیک سلام
    چه عجب!
    خیلی وقت بود (شایدم بیشتر) تشریف نمیاوردید؟!
    منور فرمودید گلبه ما رو

    سلام

    قعلاحاضر...

    پاسخ:
    علیک سلام
    تنتون سالم و عمرتون دراز
    ممنونم

    سلام خوب هستی؟

    منظورت من بودمه دیگه نه؟!!!  :دی

    اومدم حاضرررررررررررررررررررررررررر

    پاسخ:
    علیک سلام
    خوشحالم که دوستان خوبی دارم
    خیلی خوش اومدین
    دونات رضوی!!!
    خیلی خوشمزه بود
    بگیر به حساب من
    پاسخ:
    من با دونات سیر نمیشما
    گفته باشم!
    درود بر هموطن خوب من 

    اومدم دست بوسی . 
    همیشه هم یاد و خاطر هموطنان خوبم تو دلمه . مثه نور افکن . 

    و اما این هموطن تک خودش از همه غایب تره . یه پست میزنه میره بعد از خواب اصحاب کهف میاد نظرات رو تائید میکنه . ( میخندیم )

    راستش من دوستای شما رو زیاد نمیشناسم اما اونی که غایب بزرگ هستش نیلوفری بلاگفا ست به نظر من . 

    خداوند همه رو حفظ بفرماید . شما را هم 

    دوست تان داریم . 

    پاسخ:
    درود خداوند بر شما
    شرمنده می کنی برادر
    تنتون سالم و عمرتون دراز باشه ان شالله
    والا منظورمون از این پست شما بودی و نیلوفری که تونستم خدمت شما عرض ارادت بکنم ولی نیلوفری هنوز غایبه !
    ما هم دوستتون داریم و منتظر بازگشتتون هستیم
    درود بر هموطن خوب من 

    ضمنن یه غایب بزرگ دیگه این هموطن فاطی هستش که از قلم افتاده بود . 

    خدا بگم این هموطن تک رو انشا الله به آرزوهاش برسونه تا اینقده فراموشی گریبان گیرش نشه . 

    یکی بیاد منو جمع کنه از رو زمین . ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    پاسخ:
    درود خداوند بر شما که ماشالله برعکس من و تک حسابی حواستون جمع ه
    فاطی خانم دماغ نوک بالا داره دیگه ، تحویل نمی گیره برادر ! خخخخ
    آمین برای دعاتون
    بعدشم کسی نمیاد جمعتون کنه برادر ! همونجا جات خوبه ! خخخخ
    اجازه غایبی ها رو بنویسین بدین ما ببریم دفتر
    پاسخ:
    غیبتها موجه هستش خاله

    سلام

    حکما من یکی که نبودم اون دوست غایب

    چون میدونید که درجریانت عروسیمو و این برنامه ها بودم

    و خداروشکر به خیروخوشی تموم شد

     

    پاسخ:
    علیک سلام
    مباااااارکه انشالله
    خدا رو شکر
    امیدوارم زندگی تون پر از عشق و آرامش باشه
    سلام
    (آیکون شرمندگی و خجالت و اینا)
    اومدم حاضری بزنم و بگم با اینکه نیستم اما همیشه به یاد شما دوستان هستم
    پاسخ:
    علیک سلام
    لطفتون مستدام

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">