باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

تشکرجات

يكشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۴۶ ق.ظ

از همه دوستانی که اومدن سر زدن و حضورشون رو اعلام کردند ممنونم

اون دو سه نفری هم که نیومدند ان شالله هر جا هستند سلامت باشن .

ایام محرم رو هم خدمت دوستان تسلیت میگم

امیدوارم وقتی حالی بهتون دست داد و برای مظلومیت آقامون اشکی جاری شد با شنیدن مزخرفات این مداحهای تازه به دوران رسیده خنده تون نگیره و از حال خوشتون بیرون نیاین


  • باده پرست

نظرات  (۱۸)

وای نگو
من چند سالیه وسط حال معنوی خوبی که دارم یا خنده م میگیره یا می افتم رو دنده فحش یا با اعصاب خرد و خاکشیر عهد میکنم که دیگه این جور جاها نرم
پاسخ:
من که خیلی وقته فقط از تلویزیون عزا داری ها رو نگاه میکنم
اونقده تو این هیأتها خالی میبندند که آدم فکر میکنه داره فیلم تخیلی میبینه!!!!

سلام آقا کیوان

تازه مجالس و روضه‌های زنانه تشریف نبردید ببینید چه خبره؟؟؟؟

 

پاسخ:
علیک سلام
زنگ بزنم مهران مدیری بیاد برامون از اتفاقهای مجالس روضه زنونه فیلم بسازه پس!
حالا گمشده پیدا شد?
پاسخ:
با تخفیف بله
سلام برادر
این ایام را تسلیت عرض می کنم
پاسخ:
علیک سلام
ما رو هم دعا کنید
  • رویـROYAــا
  • سلام
    ممنون از حضورتون
    نمیدونم آفتاب امروز از کدوم ور در اومده !
    در مورد پست شیر آهوی من
    اگر چه شما میفرمایید گه :
    بلاخره شیر هم باید روزی بخوره (نیشخند)
    ---------------------------------------------------------
    ولی خوب میدونید که منظور رفتار آهو ی گریز پا بود نه چرخه حیات
    (لبخند+ گل + نیشخند)
    چکار کنم این صورتکها را ندارید که منم نوشتم(گل)
    بازم نترسیدید سر بزنید (لبخند)
    پاسخ:
    علیک سلام
    ممنونم از توضیحتون
  • رویـROYAــا
  • پیرو کامنت ققنوس
    حفیفتش در مجالس زنانه که خیلی در انظار نیست
    نه تنها در این ایام بلکه در ایام شادی  ومولودیها یا مجالس عزا
    نمیدونید  این خانم ها بااین سواد کمشون چیا میگن
    وآخر هم  با کلی میوه نمیدونم غذا وآژانس و یک پاکت پر پو ل مجلس را به قصد مجلس بعدی با عجله ترک میکنند که در تعجیل رفتنشان آدم بی اختیار یاد ماشین های آتشنشانی میاندازند  که با سرعت خیابون را طی میکنند ...
    خوب توی یه روز مثلا 4 جا قول دادند که گاهاً بی ربط بگن و پول بگیرند .
    در مجالس مولودی  مهمولا از اهنگ های هایده مرحوم کمک میگیرند :
    همون که میگه خدا منو قربونش کنه ....اسبر دو چشمونش کنه
    ------------------------------
    خدایی کاری ندارم  نمیخام منفی بگم برای چی مثلا  برای ولادت امام رضا
    میگن خدا منو قربونش کنه اسر دو چشمونش کنه واونوقت همه ما باید بگیم ایشالله ! نگیم هم قهر میکنه بقیشو نمیخونه !!!!!!
    ------------------------------
    در مجلسی آاقای مداح بیسواد بی معرفت در مدح حضرت اابوالفضل  با لحنی مصنوعی گریه گفت :
    آنقدر تیر زدند به حضرت که ابالفضل شده بود جوجه تیغی !!!!
     خدایی وجداناً موندن توی این مجلس جایزه؟؟؟
    این درسته که این عزیزان دین را با اینگونه مداحی سطح پایین مورد خطاب قرار  بدهیم ؟!
    پاسخ:
    باز دم خانم ققنوس گرم که با یه نیم خط زیر آب زنها رو زد! شما که همه چی رو ریختین رو داریه! خخخخخخخخ
  • رویـROYAــا
  • در مورد برنامه تلویزیون که فرمودین
    من عقیدم اینه اغراق در بیان شخصیت های دینی
    نه تنها ما را به اونها وصل نمیکنه 
    نه تنها باعث معرفت دینی ما نسبت به اونها نمیشه
    بلکه ما را از اونها دور میکنه
      چون عقل میبینه  این حرفها صحیح نیست و در انتها اون واقعه را  نقد میکنه  و ما را از دین دور میکنه  مخصوصا نسل جوان را ....
    حس می کنند دین همش تخیل  و چاخانه ....
    چهره دین خراب میشه والله
    وگرنه دین انقدر جاذبه  که اگه خوب شناسونده بشه مایه آرامشه ....

    پاسخ:
    البته جوونهای اکروزی اونقدر هم بدون اطلاع نیستند که با چاخانیات چند تا مداح تازه به دوران رسیده و واعظ و منبری از دین زده بشند
    آفتی دیگه ست که جوونها رو دین گریز کرده و اون شعارهاییه که داده میشه 
    ... چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند!

  • عبد عاصی امیدوار
  • سلام 
    وجه مشترک داریم منم همیشه با تلویزیون هستم 
    ما همین جاییم دادا
    زیر پات 
    نگاه با دقت 
    پاسخ:
    علیک سلام
    ما کوچکتیم برادر
    روی سرمون جا داری
    slm age dos dashti b manam sar bzan
    پاسخ:
    علیک slm
    ممنونم از حضورتون
    تنها خدا وبس.
    پاسخ:
    درسته که تنها خداست و بس
    ولی همینم جای بحث داره
    تازه غش کردن خانوم جلسه ای رو ندیدی :-)
    پاسخ:
    چیز عجیبی نیست
    خانمها با دیدن سوسک هم غش میکنن
    من مونده م اینجور مجلسها برای تعزیه ست یا کر کر خنده!!!
    سلام
    همین که گفتید مداحی ها و برنامه های مذهبی تلوزیون رو نگاه می کنید معلومه هنوز خامید، امید که پخته شوید
    مداح های تلویزیون وصلتون میکنن به ولایت
    پاسخ:
    علیک سلام
    برادر چرا دم در؟
    آدرس میذاشتید برسیم خدمتتون
    آیا حسین چیزی غیر ولایته آقای پخته!؟
    این همه به سر و سینه میزنیم و گریه و اشک و آه ، برای اینه که حقیقت ولایت آشکار بشه بعد شما از عاشورا به چه چیزی غیر ولایت رسیدید؟
    به ما هم بگید بدونیم برادر
    سلامممم. خوبی؟
    اومدم بگم یکمی دیشب فخ فخ کردم و بیادت بودم!!!


    پاسخ:
    علیک سلام
    فخ فخ کردنت قبول باشه
    ممنونم
    دوستان خوب نعمتهای بزرگی هستند که قدرشون رو هیچوقت نخواهم فهمید
  • عبد عاصی امیدوار
  • فدایی داری
    پاسخ:
    سربازتیم دادا
    سلام

      ایمان و وفا سایۀ بالای تو بود

                ایثار علی ، نقش به سیمای تو بود

      گر لب نزدی به آب دریا ، عباس

                 دریای ادب میان لبهای تو بود
    پاسخ:
    علیک سلام
    کم پیدایید؟!
    عزاداریهاتون قبول باشه
    شما چرا آپ نمیکنی؟
    پاسخ:
    روم به دیفال
    سرم تو اداره خعیلی شلوغه
    آپ هم مینماییم
    خوش گذشت؟
    پاسخ:
    نچ
    رفتیم شکار خرگوش که نشد!
    چی شده؟ چرا کمتر میای؟
    زودی برگرد باشه؟
    پاسخ:
    من به فدای همه دوستانی که به یادم هستند
    مشغله کاری اجازه نمیده برسیم خدمتتون
    هر چند توی وبلاگ شما هم نمیتونم کامنت بدم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">