باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

مخاطب خاص

سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۱۰ ب.ظ

خیلی وقته پست جنجالی با این عنوان نداشته بودم ! خخخ

گفتم بیام و یه گرد و خاکی بکنم و برم

اولش که دست و دلت یاری نمیکنه تا دکمه های صفحه کلید رو فشار بدی

بعد با ورق زدن صفحات عکس یه دفعه باهاش چشم تو چشم میشی و تو دلت حسابی احساس دلتنگی میکنی براش !

میری سراغ مطالب داخل موبایلت تا یه مطلب مناسب پیدا کنی

زیاد مته به خشخاش نمیذاری

کپی و بعد پیست و در آخر با کمی تامل و دلشوره و زدنش به دریا دکمه ی ارسال

پیامک با سرعت بالا ارسال شد  و اصلا فرصت نداد که بخوای تجدید نظر بکنی

تیک دریافت هم بلافاصله میخورهقبل از اینکه بخوای صفحه پیامک رو ببندی

جواب میاد

اولش که طبق معمول سلام و تعارفات

بعد خبر بیماری

بعد خراب شدن دنیا روی سرت

بعد خراب شدن حالت

بعد حرف و حرف و حرف و حرف

و آخرش یه احساس خیلی خوب که نمیشه توصیفش کرد .

خدا دوستای خوبمون رو همیشه برامون نگه داره

ممنونم دوست خوبم

  • باده پرست

نظرات  (۹)

سلام
برای همه ی دوستان آرزوی سلامتی داریم
پاسخ:
علیک سلام
ممنونم
برای شما هم آرزوی سلامتی و بهروزی میکنم
سلاملکم
بازم که مخاطب خاص؟؟؟؟ آیکن چپ چپ نگاه کردن و اینا:دی
خب بازم خوبه زنده هستش
آخه این روزا هر کی اینهمه بیماری که شما گفتین رو داشته باشه عزراییل میاد سراغش!!!

حتما شما خودت دوست خوبی هستی که دبگران هم خوبن با شما و ماندگار شده دوستیهاتون

شما هم سلامت باشین همیشه
پاسخ:
علیک سلام
خدا بیماری رو داد که بیشترتر قدر نعمت سلامتی رو بدونیم
برای همه دوستانم آرزوی سلامتی دارم
ممنونم
شما خیلی لطف دارین
از خوبی دوستانه وگرنه من بنده ای خطاکار بیش نیستم
  • عبد عاصی امیدوار
  • دوست خوب نعمته 
    ان شالله بهبود کامل پیدا کنه 
    پاسخ:
    خدا همه بیمارها رو شفا بده
    ممنون
    با همه این ـا شوک ِ بدی بهت وارد میشه وقتی میری از دوست ـت خبری بگیری و بعدش خبر بیماری می شنوی...

    ایشالا که زودتر خوب بشه
    پاسخ:
    ممنونم
    خدا برای هیچکس از این شوکها نیاره
    چقدر مخاطب خاص داری تو
    پاسخ:
    آیکون عینک دودی با نیش باز
    خوبه که دوستتون دوست خوبی مثل شما داره و به یادش هستین.
    انشالله صحت پیدا میکنن.
    پاسخ:
    ممنونم
    ان شالله

    خدا رو شکر
    پاسخ:
    خدا رو خیلی شکر
    بسیار صحیح
    پاسخ:
    ممنون
    انشالله همیشه سلامت باشن
    پاسخ:
    ان شالله
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">