باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

دنیای مجازی خوشمزه

شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۲۸ ق.ظ

چه روزگاری بود...

وایبر که اومد فاتحه خوند به همه چیز

الانم که تلگرام و اینستاگرام

هرچند باعث شد که جمال خیلی از دوستان رو ببینیم، اما باعث فروپاشی خانواده وبلاگ نویس ها شد.

من اون خونواده رو دوست می داشتم.

کاش می شد اون خونواده رو یه جورایی دوباره جمع و جورش کرد.

براتون لبخند کشیده و ذوق از ته دل آرزومندم.

  • باده پرست

نظرات  (۱)

  • الهام پرتو
  • دیگه تمام شد اون دوران. هیچ وقت یادم نمیره با چه ذوق و شوقی صفحه وب خودم و دوستانم رو باز میکردم.

    پاسخ:
    فقط میشه گفت هعییییییی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">