باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

برف پاییزی

يكشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۱ ب.ظ

امروز دوم آذر نود و نه، اولین برف پاییزی رو توی قرنطینه شاهد بودیم.

کارمندهای دولت بصورت یک سوم میرن سر کار و من هم دو روز در هفته می رم اداره

یکی از سخت ترین کارها، موندن تو خونه و اطاعت اوامر رییس غیر هم جنسته

ما مردها هر چقدر هم بد، هر چقدر هم بیراه، راحت تر با هم کنار میایم.

ولی خدا نکنه یه دقیقه تو خونه بیکار ببیننت! از در و دیوار، کار برات درست می کنن. خخخخخ

این هم بماند یادگار

  • باده پرست

نظرات  (۲)

  • الهام پرتو
  • والا این تفکر آقایونه در مورد خانم های خونه. ولی اصلش اینه که هزااار بار باید یه کاری رو بگی تا شاید انجام بده، اون هم شاید

    پاسخ:
    از آقاتون سوال کنید ببینید کلاس آموزشی ندارن برای ما زذ ها؟
  • الهام پرتو
  • مرد سالاری که تو خون مردهاست. شما بیا یکم زذ رو یاد شوهر ما بده D:

    پاسخ:
    مرد سالاری ارثیه و غیر قابل شفا خخخخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">