باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

نهِ نهِ نود و نه

يكشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۱۲ ب.ظ

رند بودن خوبه. رند که باشی تکلیف خودت رو میدونی. بقیه هم تکلیف خودشون رو با تو می دونن. کلا میدونی با خودت و دیگران چند چندی.

برای همین سعی می کنم خودم باشم. در رند ترین حالت ممکن. بدون اضافات و زوائد.

اما بعضی وقتها، بعضی رند بودنها ، به درد هیچی نمی خوره. نه چیزی به آدم اضافه می کنه و نه کم.

حالا مثلا روز تولدت فلان ماه و فلان روز باشه. وقتی از سر و هیکلت چیزی به نام خرد و شعور استشمام نشه فایده ای نداره.

به جای خرج کمی اندیشه که بشینیم خودمون رو رند کنیم، کلی پول خرج می کنیم که چیزای دیگه رو رند کنیم.

راست گفتن اندیشیدن سخته، وگرنه طالب زیاد داشت.

  • باده پرست

اندیشه

عدد رند

نظرات  (۲)

  • الهام پرتو
  • اینها همه از سر شکم سیریِ. و البته چشم‌و هم چشمیِ. حالا مثلا پول خرج کردن و یه بچه نارس متولد کردن که اگه سالم موند، بزرگ که شد و گفت من متولد 99/9/9 هستم بهش درجه بدهند؟ واقعا بعضی ها چه دل خوشی دارن

    پاسخ:
    تعقل جایی تو زندگی اکثریت بشر نداره متاسفانه
  • بانوچـه ⠀
  • حالا انگار مثلا به دنیا اومدن توی 9/9/99 چیه!!!

    14 دی که نیست :دی

    پاسخ:
    14 دی که باید روز جهانی بنفشی جات اعلام بشه کلا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">