باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

دوست

پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۱ ب.ظ

چهارشنبه بعد از تحویل دادن شیفتم یه دوست رو ملاقات کردم

یه دوست خوب و دوست داشتنی

رفتیم تو پارکینگ و نشستیم تو ماشینش

سر صحبت از کار شروع شد و ادامه پیدا کرد

لحظه لحظه بودن با همچین دوستی رو قدر میدونم و به دنیا نمیدمش

واقعا بودن بعضیا کنار آدم انرژی مثبت داره و سر ذوق میاردت

حیف که فرصت کم بود و باید می رفتم خونه ، وگرنه زمان شنیدن حرفهاش و دیدن لبخندش از عمر حساب نمیشد

کاش میشد تعارفات رو کنار میذاشتم و یه دل سیر بغلش میکردم

کاش دوباره ببینمش

کاش حس خوب بودنش همیشه باهام بود

کاش...

  • باده پرست

نظرات  (۴)

خدای من.....
پاسخ:
خداوند نگهدارتون
جمله تون رو کامل می کردید
دفه بعد اگر دیدیش حتما بغلش کن و بخاطر بودنش ازش تشکر کن... فرصت ها خیلی کم هستن.
پاسخ:
حتما اینکار رو میکنم

  • الهام پرتو
  • خیلی خوبه که آدم یه همچین دوستانی داشته باشه. دوستی هاتون مانا
    پاسخ:
    آره واقعا
    این دوستان چه خودشون باشن چه خاطره شون کشیدگی لبخند به آدم میبخشن
    واقعا داشتن دوستی که ادم از وجودش لذت ببره و از بودنش سرخوش باشه نعمت بزرگیه  . باید قدر لحظات رو دونست
    پاسخ:
    قدر لحظه ها رو می دونم
    اما گاهی اوقات از گیجی شعفی که اون لحظه ها داری همه چیز فراموشت می شه