باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

خود اوستا بینی

سه شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۷، ۰۸:۴۸ ق.ظ

توی ماشین یه آشنا نشستی و در طول مسیر، راننده یه جایی کار داره و جای پارک هم نیست. مجبوره دوبل واسته و ازت می خواد که بشینی پشت فرمون تا اگه افسر اومد جریمه نکنه؛ در حالیکه تو کل عمرت فقط یه بار سه چرخه ی بچه ی همسایه تون رو دور حوض خونه سوار شدی!

خانمت داره کیک درست می کنه و ازت می خواد با همزن برقی، چند دقیقه خمیر کیک رو هم بزنی؛ در حالی که فرق بین نون و کیک و بیسکوئیت رو هم نمی دونی!

با رفیقت می ری کوه و برای پختن کباب کوبیده، چند تا شاخه ی خشک می ذاری تو آتیش که زغال درست کنی؛ درحالیکه فرق بین سیخ کباب و سیخ جگر رو نمی فهمی!

تو مغازه ی داداشت نشستی و در حال تعمیر یک قطعه ی الکترونیکی موبایله؛ ازت می خواد بیرون مغازه اسپری شستشو بزنی به اون قطعه، در حالیکه فرق بین سیمکارت و کارت حافظه رو نمی دونی!

خیلی از این مثالها هست که دور و برمون داره اتفاق میفته؛ و وای به حال کسی که ازش به عنوان مترسک سر جالیز استفاده کنن و فکر کنه کشاورز نمونه ست!

سنجاق شود به کشیکهای نوروزی اداره

نظرات  (۳)

کاش تو کاری که سررشته داریم عمل کنیم
پاسخ:
کاش
اگه هر کی سر جای خودش و سر کار خودش باشه که مملکت به این روز نمی افتاد
کشیک‌های نوروزی اداره :)))))
پاسخ:
باشد که هدایت گردیم !
این پست رو میخونم و لایک میکنم در حالی که هیچی ازش نفهمیدم :/
پاسخ:
عه ! کاملا واضح بود که ! الان ما رو توی عید گذاشتن کشیک، در حالیکه اصلا نمیدونیم چی به چیه و از اون کار سر سوزنی سر رشته نداریم! توی این وضعیت بعضی همکارها خودشون رو خیلی مهم فرض کردن و از اینکه همچین مترسکی شدند، اونجاشون عروسیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">