باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

بارون بهشتی

سه شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۵۴ ق.ظ


جاتون خالی

دیشب بهشت بودم

بارون میومد

همه تون رو یاد کردم

دوتا دوست که مشکلشون شبیه همه

دو تا خواهر

و دو تا مادر رو مخصوصا یاد کردم

انشالله که آقا حاجت همه مون رو بده

اینم دوتا عکس که خودم گرفتمشون


صحن انقلاب

صحن انقلاب

صحن آزادی
صحن آزادی


بعدا نوشت : بابت مشکلی که برای عکسها پیش اومده بود از دوستانم عذرخواهی می کنم . تجربه ی اولی بود که می خواستم با تبلت عکس بذارم و نتیجه ش نا مطلوب شد .
  • باده پرست

نظرات  (۱۵)

سلام زیارت قبول حتما دیروقت رفتی چون تا ساعت 10 که بارون نمی اومد حالا برای عکس حرم چرارمز گذاشتی
پاسخ:
علیک سلام
عکسها مال بعد نماز صبحه
اشتباهی پیش اومده بود که درستش کردم .
  • عبد عاصی امیدوار
  • خوب شد اول عکس و باز کردم 
    وگرنه میخواستم بگم زیارت قبول
    اما حس میکنم نکنه عکس و اشتباه گذاشتی؟؟؟
    پاسخ:
    حس شما درست گفته برادر . سرعت پایین نت با تبلت احتمالا این مشکل رو بوجود آورده باشه . عذر خواهم و ازت التماس دعا دارم .
  • ♥مریــــــــــــم♥
  • هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    عذر خواهم . تصحیح شد .
    دلم هوایی شد ...
    به آقا بگو مادرم را شفا دهد ... پدرم نذر کرده با مادرم برویم پابوسش
    پاسخ:
    ان شالله به همین زودیا برای ادای نذرتون مشرف بشین خدمت آقا
    زیارت قبول
    التماس دعا
    پاسخ:
    قبول حق
    محتاجیم به دعا
    سلام
    زیارت قبول
    دعاهاتان نیز قبول درگاه حق
    پاسخ:
    علیک سلام
    قبول حق
    ما رو هم دعا کنید
  • عبد عاصی امیدوار
  • زیارتت قبول داداش گلم 
    ممنون که دعامون کردی
    بازم ازین کارا بکن
    پاسخ:
    قبول حق
    درود بر هموطن خوب من 

    آی کیف میده خودت و خیالت خیس ه بارون بهار و عشق میشی و لب باز میکنی به دعا کردن و خواستن و التماس و اونم نه برای خودت برای اونائی که تو قلبت عجیب جا باز کردن . منم همین کار رو کردم و مخصوصن برای دو تا هموطن ه نازنین و با محبت . 

    دو تائی که خود ه بهارند و پر از شور و عشق ه بودن و سر رفته از محبت اند . 

    دوست داشتنی هستی هموطن خوب من .
    مثل ه بهار . 
    مثل ه غنچه ی بنشسته بر شاخسار 
    مثل ه بلبل ه آوازه خوان ه دل 
    مثل ه خودت 

    پاسخ:
    درود خداوند بر شما
    هموطن جان کمتر هندونه بده زیر بغل ما
    خودت خوبی و فکر میکنی همه مثل خودتن؟!!!
    ممنونم
    محبتت مستدام

    سسسسسسسسسسسلام خوش به سعادتتون

    چقدر دلم هوای امام رضا کرده با دیدن این عکسا اشک تو چشمام حلقه زد

     

    التماس دعا خییییییییییلی

    پاسخ:
    علیک سلام
    محتاجیم به دعا
    زیارت قبول برادر
    پاسخ:
    قبول حق

    زیارت قبول حق.

    پاسخ:
    ممنونم
    خوش بحالت
    من هنوز امسال زیارت نرفتم
    عکسات قشنگ بود
    پاسخ:
    انشالله زودی میری زیارت
    ممنونم
    خوش بحالت
    من هنوز امسال زیارت نرفتم
    عکسات قشنگ بود
    التماس دعا
    پاسخ:
    محتاجیم به دعا
    سلام .زیارت قبول آقا .خوش به حالتون .
    پاسخ:
    علیک سلام
    قبول حق
    انشالله قسمت شما هم بشه
  • بیو تکنولوژیست
  • سلام

    پیش آقا میرید سلام ما رو هم لطفا برسونید

    در ضمن تبلت نو مبارک
    پاسخ:
    علیک سلام
    چشم حتما سلامتون رو می رسونم ، هرچند آقا سلام رسون نمی خواد
    ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">