باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

یک روز خوب

جمعه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۵:۰۸ ب.ظ

این پست  رو از لب ساحل دریای خزر براتون میذارم

جای همه تون خالی


  • باده پرست

نظرات  (۷)

سلام

خوش بگذرد برادر

سلام ما را به سرزمین شمالی برسان


کدام ناحیه ؟

پاسخ:
علیک سلام
ممنونم
ساری هستیم
میبینم که همین نزدیکی های ما هستید
آدرس بدم تشریف بیارید؟ خوشحال میشیما
پاسخ:
لطف دارید
شکی تو مهمان نوازی شما نیست
انشالله دفعه بعد
خوش بگذره
پاسخ:
ممنون
درود بر هموطن خوب من 

روزگاران بکام و شاد باشید . خوش بگذره . 
پاسخ:
درود خداوند بر شما
همچنین برای شما دوست و برادر گرامیم

چه خلوت و آرومه......

خوش گذره.

پاسخ:
ممنونم

گلی جان خبرت نیست ؟
نکنه لب دریا بودی و... درباره گلی شده باشی زبونم لال
پاسخ:
چی چی شده باشم ؟!!!
من ؟
بامجون بم ؟!!!!
عالی ...دلنواز...روح پرور......
غرق سکوت و سرشار از امواج نوشتن ....

.
پاسخ:
ممنونم
واقعا صدای امواج آرامش بخشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">