باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

شوک

شنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۰۳ ق.ظ


عاقا با افزایش قیمت حاملهای انرژی به جامعه شوک وارد می شه یه جور ، به ما هم شوک وارد می شه یه جور !!!!

دیروز رفتم گاز بزنم و بعد یه چند دقیقه انتظار رفتم پای پمپ و شروع کردم به سوختگیری

همیشه حداکثر مبلغ سوختگیری 3000 تومن می شد

هنوز پمپ داشت با قدرت گاز رو پمپ می کرد که یه نگاهی به میزان قیمت روی دستگاه انداختم

دیدم داره با سرعت بالایی از 3300 تومن رد می شه !!!!

هیچی دیگه اشهدم رو خوندم و آماده شدم که کپسول گازم بترکه ! خخخخخخخخ

اینم داستان وارد شدن شوک به بنده از ناحیه افزایش مبلغ حاملهای سوختی !

خدا منو دوباره به شما دادا !

هم اسپند برام دود کنین هم صدقه از خودتون دروکنین

نظرات  (۱۴)

خوب مهندس جان لیس میزدی چرا گاز؟

اینطوری شوک هم نمیشدی(نیشخند).

پاسخ:
چی بگم الان ؟! خخخخخخخخ

از این مدل وبلاگت بدم میاد.اه..چرا آیکون نداره؟؟

خوب بابا لااقل یجا کوچ میکردی که آباد باشه این چیه اخه؟؟

هیچی نداره.....اخه نمیدونی وقتی داری میخندی  گذاشتن یه آیکون نیشخند ویا قهقه همراه با ریسه چه لذتی داره..مسولین لطفا به مشکلات رسیدگی ومراجعین رو درک کنند.

پاسخ:
شما میتونی از علائم استفاده کنی :))) این یعنی قهقه
:) اینم یعنی لبخند
;) چیشمک
حالا مگه شوک داشت ؟
پاسخ:
بخوان بترکوننت شکه نمی شی ؟!!!
سلام

ای بابا افزایش قیمت که الان دیگه طبیعی شده
قیمت چیزی بالا نرفته باشه باید تعجب کنی
والاااااااا
پاسخ:
علیک سلام
آره والا
البته جون آدمیزاد اومده پایین قیمتش
درود بر هموطن خوب من 

هموطن جونم تو دیگه چرا ؟ شوکه چرا آخه ؟ اونوختی باید شوکه شد که بری بنزین و گاز بزنی و ببینی بجای 3000 تومن مثلن میشه 500 تومن . من یکی ولو میشم . آنفاکتوس میکنم . اصلنم ننه جان مان اینا رو یاد میکنم و بی اشهد به اوون دنیا بال می گشایم . خخخ

این که شوکه شدن نداره فدای اوون مدرک ه مهندسی ت بشم من ببم جان . خخخ
پاسخ:
درود خداوند بر شما
شوک به خاطر قیمت نبود که
به خاطر خطر احتمالی انفجار کپسول و از دنیا رفتنمون بصورت جوان ناکام بود !!! خخخخ
درود بر هموطن خوب من 
درود بر هموطن مینا

گویند تجربه مادر ه زندگی ست . این هموطن مینا لطفن بیاموزند چوون آن کنم که به گاه گاز زدن بسان ه این مهندس جان پس همی نیفتم و شوکه نشوم . در صورت ه امکان پاسخ در وبلاگ مان همی نهید که اینجا خانواده رد همی شوند و سوء تعبیر بس همی گردد . خخخ 
پاسخ:
درود خوادمن بر شما دو تا
جواب فرمودند ما را هم خبر نومایید
درود بر هموطن خوب من 
درود بر هموطن مینا

گویند تجربه مادر ه زندگی ست . این هموطن مینا لطفن بیاموزند چوون آن کنم که به گاه گاز زدن بسان ه این مهندس جان پس همی نیفتم و شوکه نشوم . در صورت ه امکان پاسخ در وبلاگ مان همی نهید که اینجا خانواده رد همی شوند و سوء تعبیر بس همی گردد . خخخ 
پاسخ:
درود دیگه نمی فرستم
دو تا دوتا کامنت میدی خب !!! خخخخ

به مرگ گرفتن به تب راضی شدیم.

هعییییییییییییی... نمی أونم ملت بی بخاری هستیم یا عاقلیم و می دونیم کاری ازمون برنمی آد ...

چه می أونم والا

پاسخ:
عاقلیم و البته بی بخار !
ما که سوختیم
بچه هامون هم نیز
بچه هاشون نیز
الخ
هیعی ایشالا که عاملان این ستمها به مردم بواسیر بگیرن هموجورررررررررررر
اتفاقا منم الان یه چیزی برای همین مردم بدبخت بیچاره گذاشتم
البته هنوز وب تورو نخونده بودما
اما دلم پر بود ازین اوضاع
پاسخ:
آمین
الهی الهی الهی
فکرشو بن همه تو مجلس دمرو بخوابن و قانون تصویب کنن! خخخخ
درود بر هموطن خوب من 

دیگه دست و دل باز شدیم هموطن جان دیگه . اینجوریا ست دیگه . بهمون نمیخوره ؟ خخخ

بروی چشم حتمن .

البته که دور از جون ه هموطن جان مان باشد . 
میدونی چیه هموطن جان این جوان ناکامت منو کشته هموطن جوون . بهمون امید به زندگانی میبخشی . نکن اینکار رو عزیز . نکن اینکار رو . خخخ

اونروز فکر ه خود کشوندن به سرم زد . از بالا ( طبقه ی سه ) پائین رو نگاه کردم دیدم بلنده گفتم رو طبقه ی یک کار کنم . رفتم دزدکی دیدم نه بابا هنوز به اوون درجه هنوز نرسیدم که از این ریسک ها بکنم . رفتم خونه نماز ه شکر بجا آوردم ... خخخ 

همیشه شاد باشی 

پاسخ:
درود خداوند بر شما
قربون محبتت هموطن جان
نماز شکرت مقبول حق باشه ان شالله . برای منم دعا کن عزیز
خدا به ما بی ماشینا رحم کنه با این وضع کرایه ها

پاسخ:
به ما با ماشینها چی ؟ رحم نکنه عایا ؟!!!
همه چیزدوباره گرون میشه ودیگه حتی نمیشه یه مسافرت هم رفت با این وضعیت
پاسخ:
ما ایرانی هستیم
پوستمون از کرگدن هم کلفت تره
والا
بوووووی اسپند..:)))
پاسخ:
( آیکون قر و قمیش یه بادمجون بمی )
  • عبد عاصی امیدوار
  • زنده ای هنوز؟
    گفتم از شوک حتما رفتی پیشه حوری ها :))))
    پاسخ:
    نه بابا
    از این شانسها نداریم !!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">