باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

آغوش ...

شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۲۵ ق.ظ

بعدا نوشت :

مثل اینکه تصویر در مرورگر اکسپلورر کشیده نمایش داده میشه ! لطفا این مرورگر قدیمی رو کنار بذارید و از موزیلا یا کروم استفاده کنید !!

و اگه به همون اکسپلورر دل بسته اید تصویر رو ذخیره کنید و بعدش هم به عنوان پس زمینه ویندوز استفاده کنید و لذت ببرید !!! خخخخ




  • باده پرست

نظرات  (۱۶)

سلام بزرگوار
فکر کنم الان اینجوریه که

آغوش
تنها جای دنیا بود که ...
  • عبد عاصی امیدوار
  • اره ...

    پاسخ:
    آآآآآره آآآره ...
    دوستش دااااره ...
    خخخخ

    میگم برادر, ابعاداین عکسو یخورده نرمال مینمودید  ثواب داشت .

    طفلکیا مثل بابالنگ درازشدن که!شکلک خنده روهم  خودتون بنابفرمایید لطفا

    پاسخ:
    با کدوم مرورگر کار میکنید ؟
    من که عکس رو خوب و کامل می بینم که!!!
  • عبد عاصی امیدوار
  • با اجازه بزرگترا بععععععععععععععععععععله 
    :))
    راستی اونم همون وبلاگمی که تو بلاگفا بود و منتقل کردم بیان 

    پاسخ:
    ان شالله دومادیت
    موفق باشی برادر

    اخوی نکنه دوباره خبریه!

    پاسخ:
    اخوییی؟!
    دوباره؟؟؟؟
    خبر؟؟؟
    جنگل؟؟؟
    شیبدار؟؟؟
    نه برادر
    از ما گذشته دیگه
    کم درکش کردم خیلی کم
    پاسخ:
    درک نمیخواد که
    بغلش کنی خودش باهات حرف میزنه
    اونم تو سکوت

    سلام

    عکس تو مروگر ما هم کشیده شده. اکسپلورر

    گای تو فلسفه می زنی و گاهی تو عشق و عاشقی

    اصلا تکلیف ما را مشخص کن. عاشقی یا عارف (آیکون تابلوئه که ناراحت و عصبانی هستی از دستم)

     

    پاسخ:
    علیک سلام
    اکسپلورر دیگه منقرض شده . یه مرورگر دیگه انتخاب بفرمایید لدفن !!!
    فلسفه و عرفان و عشق لازم و ملزوم همدیگه ن که البته من از هیچکدومشون بهره ای نبردم
    من اصلا نه از دست کسی ناراحتم و نه عصبانی !!! ( آیکون جون خودم )

    مرسی

    باشه خیالم راحت شد.

    سرم کمی شلوغه خواهم نوشت. (گل)

    پاسخ:
    خواهش میکنم
    خدا رو شکر
    انشالله
    آره واقعا همینطوره
    پاسخ:
    ممنونم از تاییدتون
    سلام لطفا به من سر بزنید
    منتظر هستم
    پاسخ:
    علیک سلام
    ممنونم از حضورتون
    نمیگی از این عکسا میذاری ما هم دلمون میخواد!! والا!!
    ما که هیشکیو نداریم بریم بغلش !!
    والا!!
    پاسخ:
    دلت که مال خودته که
    بغلش کن خب
    کاری هم به بقیه ش نداشته باش
    سلام آقا جان
    میگم حالا که اینهمه بدبختی باید بکشیم تا این عکسو ببینیم
    اگه مقدور چند تا عکس از پشت صحنه این دونفر هم بزارید :)))
    والا
    پاسخ:
    علیک سلام
    پشت صحنه ست همین دیگه !
    ببین صورتهاشون معلوم نیست
    شما خود اصل صحنه رو می خوای که شرمنده برادر !!! کم ما و کرم شما دیگه برادر

     

    بقالی زنی را دوست می داشت . با کنیزک خاتون پیغام ها کرد که من چنینم و چنانم وعاشقم و می سوزم و آرام ندارم و برمن ستم ها می رود و دی چنین بودم و دوش برمن چنین گذشت .... قصه های دراز فرو خواند .

    کنیزک به خدمت خاتون آمد . گفت " بقال سلام رساند و می گوید که بیا تا با تو چنین وچنان کنم ! "

    گفت " به اینسردی ؟"

    گفت : او دراز گفت ، اما مقصود این بود .

    اصل مقصود است . باقی دردِ سر است .

     

    پاسخ:
    اصل مقصود هست ولی فروعش کمک می کنه به رسیدن
    برای اصل کلی فرع باید خرج گرد وگرنه اصل غیر قابل دسترس می شه
    اره برای شما همین طوراست
    من برای اساتیدی چون خودم گفتم :)))
    پاسخ:
    استاد ، دست ما به دامان شما
    ما را دریابید
    شما به همان فرعیات بپردازید
    بلکه اصلش قسمتت شه :)))
    پاسخ:
    انشالله
    شما هم دعا بفرمایید !!!

    لایک قشنگ ترین تصویری بود که تو این چند وقت دیدم :)

    پاسخ:
    لطف دارین
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">