باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

شب قدر

جمعه, ۱۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۲ ق.ظ

مسال هم شبهای قدر اومدن و رفتن 

مثل سالهای گذشته توفیق درکشون(؟) رو داشتم

ولی امسال با یه چالش اعتقادی روبرو شدم و مثل قبل نتونستم از این شبها لذت ببرم

یه سؤالی برام پیش اومد و اون اینکه اون مقدراتی که میگن تو این شبها تصویب میشه فردی و شخصیه یا اجتماعی هم هست؟

یک میلیارد و اندی مسلمون تو شبهای قدر مشغول راز و نیاز میشن و روزگارشون با انفجار و داعش و قتل و اقتصاد ویران و فرهنگ عقب مونده میگذره!( کلی عرض کردم نیاین خرده بگیرین)

اونوقت غیر مسلمونها بدون احیا داری و تلاش برای رقم خوردن مقدرات خوب! در رفاه و آسایش و سلامت و رفاه زندگی میکنن!!!

از ماست که بر ماست

خدا خودش بهمون رحم کنه

همین

  • باده پرست

نظرات  (۱)

ایوووووولللل بابااااااا
پاسخ:
????

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">