باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

یه روزایی ...

يكشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۳ ب.ظ

از با هم بودناتون

از کنار هم بودناتون

از اینکه هم رو دارید

از اینکه شریک غم و شادی همدیگه اید ...

نهایت لذت رو ببرید .

یه روزایی هستن که مطمئنی دوستت داره

مطمئنی برات جون می ده ...

اما وقتی دلشو زدی

وقتی تکراری شدی براش

دیگه حوصله ت رو نداره

دیگه بیرون نمیاد

دیگه کنارت نیست

دیگه نداریش

دیگه شریک غم و شادیت نیست

دیگه یادش نمیای !

دیگه حوصله ت رو نداره

حتی به اندازه ی فرستادن یک استیکر !

  • باده پرست

نظرات  (۲)

درد.زخم.نمک روی زخم.سیلی.برخورد محکم آرنج به آهن.(کلمه ی واحدشو پیدا نکردم...این پست اون حسه..ترکیبی از حسای دست وپا شکسته ی بالا.)
پاسخ:
این حسهایی که گفتید هم قابل تحمله و هم گذرا
اما درد و سوزش رفتنش تا آخر عمر باهات می مونه
  • الهام پرتو
  • امیدوارم برای هیچکس دچار این درد نشه.
    پاسخ:
    امیدوارم :(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">