باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

تقدیر و تشکر

شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۳۳ ق.ظ

یکی از دوستان می ره فروشگاه خرید هاش رو می کنه و برمی گرده خونه شون
خرید ها رو می ذاره رو اپن آشپزخونه که مادرش جابجاشون کنه و خودش می ره تو اتاقش که لباسهاش رو دربیاره
یه دفعه مامانش می گه النااااااااااااااااااااااااز ؟؟؟؟؟؟؟ این چیه خریدییییییی ؟؟!!!!!!!
الناز هم سرکی می کشه و می گه آبنبات سرده با طعم توت فرنگی دیگه !
مامانه که با قیافه نگاه عاقل اندر سفیه نگاهش می کرده می گه این آبنبات سرده آخه ؟!!!!!
الناز که می ره ببینه چیه می بینه به به ! عجب سوتی ای داده !!!!
  • باده پرست

نظرات  (۱۱)

سلام برادر  حال واحوال شما یوهاهاها
پاسخ:
علیک سلام
خوبم ولی نه به اندازه ی یوهاهاها
حالا چی خریده بود
پاسخ:
بووووووووووق خریده بود از نوع خاردار با طعم توت فرنگی
خوب خدارو شکر بهترید.خوب چی خریده بود؟؟؟
اگه اونی باشه که من فهمیدم یعنی انقدر الناز خنگ بوده؟مگه قفسه اش فرق نمی کنه؟ تو پرانتز من زیاد فروشگاه میرم (آیکون زیاد بد فکر نکن دنبالش آیکون خنده دنبالش آیکون خجالت) !!!
پاسخ:
ممنونم
همون آیکون نیشخند و خجالت درسته ! خودشه
النازه دیگه هم تجربه نداره و هم سر به هواست و هم یه کم عاشق شاید
آها  پس از اون خریده خوب اشکال نداره اون هم خنک کننده است
پاسخ:
جدی خنک کننده ست ؟!!!! خخخخخخخ
آره بابا مثل کولر گازی می مونه لامصب
پاسخ:
امان از تجربه !!! خخخخخخ
  • عشق جانان
  • سلام
    خدارا شکر که همه چیز مرتب است
    عید شما هم مبارک
    پاسخ:
    علیک سلام برادر
    ممنونم

    اون وقت این سوتی را خود النااااااااااااااااااااااااز خانم برای شما تعریف کردندی؟؟؟!!!!!!!!!!(آیکون یک آدم مرموز)

    پاسخ:
    پس چی ؟ فکر کردی مامانش برام تعریف کرد ؟!!!! ( آیکون اینجوریاست )
    من که ادامه مطلب رو نخوندم اما به الناز بگو این قدر سر به هوا نباشه
    پاسخ:

    سر به هوا نیست

    بنده خدا خیلی پاستوریزه ست !

  • عبد عاصی امیدوار
  • :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    سلام داداش گلم 
    عیدت مبارک 

    پاسخ:
    علیک سلام جانم
    ممنونم
    درود بر هموطن خوب من 

    والا یکی خیلی مارمولکانه نوشته بود کامنت شو . همچین نوشته ادامه ی مطلب رو نخونده که ما و ننه جان مان اینا یه ساعت توامان دنبال ه ادامه اش می گشتیم . خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    کیفیتش که مهم باشه کافیه کمیت اش رو زیاد توجه نکن هموطن جان 

    منم چش و چوش بسته . والا بخدا 

    پاسخ:
    درود خداوند بر شما
    ما به بسته بودن چشو گوشتان ایمان داریم هموطن جان
    درود بر هموطن خوب من 

    والا یکی خیلی مارمولکانه نوشته بود کامنت شو . همچین نوشته ادامه ی مطلب رو نخونده که ما و ننه جان مان اینا یه ساعت توامان دنبال ه ادامه اش می گشتیم . خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    کیفیتش که مهم باشه کافیه کمیت اش رو زیاد توجه نکن هموطن جان 

    منم چش و چوش بسته . والا بخدا 

    پاسخ:
    قابل توجه بعضیا که ادامه مطلب رو نمی خونن
    هموطن جان دو تا دو تا کامنت می ده کار از محکم کاری عیب نکنه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">