باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد

پنجشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۰۳ ب.ظ

همه ی ما تو زندگی شخصی و کاری مون مصون از زیرآب زنها و بادمجون دور قاب چینها و پاچه خواران و متملقان نبوده و نیستیم.

اونقدر زیرآبم رو زدند که بعد مدتها تازه دارم مزه ی شیرین بیکاری توی اداره رو می چشم

خداوند خیرشون بده

نظرات  (۳)

  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • بیکاری فاجعه است 
    اما جایی که قدر ندونن همون بیکاری بتره ..اخه شما که داری میبینید کارمندا چطور کار میکن دیگه چرا حرف زیر آب زن ها رو باور میکنید .. انقدر از این رفتار ها بدم میاد 
    پاسخ:
    بیکار که نشدم . از انبوه کارهای واگذار شده، یه مقداریش که بی اجر و مزد بود و پر درد سر، حذف شد خدا رو شکر
  • الهام پرتو
  • ماشالا چه وب فعالی. بدتر از خودم البته خخخخ
    پاسخ:
    سلام
    اینجا رو دیگه کسی نمی خونه
    ممنون که هنوز هستید
  • الهام پرتو
  • پس کجا رو میخونن D:

    پاسخ:
    بیشتر اینستا و تلگرام هستم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">