باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

لنگ کفشی در بیابان

يكشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۴۳ ق.ظ

اولین پست سال نود و هشت! رو هم به میمنت افزایش قیمت بنزین، اینجا می‌نویسم.

پس در صورت استنشاق بوی بنزین، از گرفتن بینی مبارک و اخ و پیف کردن پرهیز نمایید.

پیرو قطعی سراسری اینترنت و از کار افتادن کلیه‌ی شبکه‌های اجتماعی، همین لنگ کفش در بیابان رو غنیمت دونستم و اومدم که بگم که گفته باشم.

گرونی بنزین هیچ سودی نداشته باشه، رونق گرفتن اینجا شاید تنها سودی باشه که رسوند.

این رو هم بگم که نگران چیزی نباشید. این هم می‌گذره و عادت میشه برامون!

شل کنید! و از زندگی لذت ببرید.

  • باده پرست

نظرات  (۱)

خاک ...

پاسخ:
به عنوان یکی از اعضای خاک بر سر این مرز و بوم، از شما به خاطر ریختن یه مشت خاک، اضافه بر آنچه بر سر داریم، تشکر مینمایم.
و من الله توفیق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">