باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

تافته جدا بافته

سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۰۱:۵۷ ب.ظ

بعد از گرونی بنزین و شلوغ کردن بعضیا تو بعضی از شهرها، خماری نبودن اینترنت به جونمون افتاده و با دیدن آرامش شهر ولایی مون! مشهد، این فکر به ذهنمون خطور کرد که اعلام استقلال نموده و خود در وصل کردن اینترنت دست به کار بشیم!

پ.ن. مرفهین بی‌درد که میگن، ما مشهدی‌هاییم‌آ

 

  • باده پرست

نظرات  (۱)

  • یک پیاده رو
  • برای اعلام استقلال باید از سد بتونی علم الهدی رد بشید

    که نشدنی هست

    :)

    پاسخ:
    اتفاقا ایشون مشوق هستند نه سد راه! چند بار هم بصورت ضمنی اعلام استقلال کرده اما مالک اشتر نداشته ! خخخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">