باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

هرگز شکست نخورید

سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۴۳ ق.ظ

" برای اینکه شکست نخورید هیچوقت تلاش نکنید "

یه فیلسوف بی حال

  • باده پرست

نظرات  (۱۲)

صحیح است.صحیح است.

ایکون خیلی مشکوک میزنی برادر!

پاسخ:
مشکوک ؟!!!!
شیبدار ؟!!!!
جنگل ؟!!!!
من همین الان پیرو مکتب  این فیلسوف عزیز شدم
پاسخ:
کار خوبی کردی
برات روزهای بدون شکست زیادی آرزومندم !!!
نمیشه این فیلسوف مرجع تقلید هم بشه؟خواهشا
پاسخ:
هنوز رساله چاپ نکردم
یادم باشه چاپ شد برات بفرستم!!!!
میگم چرااین وبلاگت موزیک نداشته بید؟!!
پاسخ:
محلی نداره تو مدیریتش که مخصوص درج آهنگ و کد باشه ! یعنی من بلد نیستم
چشم شاید درآینده آهنگ هم گذاشتم
  • ♥مریــــــــــــم♥
  • خخخ فیلسوفیش توحلقم.....
    پاسخ:
    فیلسوفش بزرگه ها! مطمئنی تو حلقت جا میشه؟!!!
    یه فیلسوب باحال هم گفته
    هم بخورید و هم بکنید ( هرچی )
    پاسخ:
    این فیلسوفه خیلی باحالتر گفته ها!
    سلام
    بسیار نیکو گفته
    زیادهم بی حال نبوده ها
    پاسخ:
    علیک سلام
    نیکو گفتن که بعله
    خیلی باحال گفته نه؟!!!
    فیلسوفش خودتونید دیگه؟ :)
    پاسخ:
    نه من نیستم ولی نظرات من هم خیلی نزدیکه به نظرات ایشون !!!
    عه؟
    کاریه که بنده مدتهای مدیدی ست در پیش گرفته ام
    پاسخ:
    آفرین . همینطور ادامه بدی حتما شونصد سال عمر می کنی ( آیکون انشالله )
    مثه منه این فیلسوفه :دی
    پاسخ:

    واقعا چه افتخاری نصیب این فیلسوفه شده که مثل شماستا !

    قطعا فیلسوفش ایرانی بوده ........
    پاسخ:
    ایرانی که خب آره چون فارسی گفته ! نفهمیدی از کدوم شهره اونوقت !!!!! خخخخخ

    نه خوب میتونه ترجمه باشه...خخخخخخخخخخ

    بعدشم شهرش مهم نیس... این جماعت همه تنبلن..

     

    کم پیدایی؟ کمتر به ما سر میزنی!!!

    پاسخ:
    اون که آره ! تنبلی فراگیره
    کم پیدا نیستم!
    امروز دو بار اومدم وبلاگت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">