باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

خدا جون بیشتر با ما رفیق باش

شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۵۰ ق.ظ


صبح اولین روز هفته ، از خونه می زنی بیرون و هوای ملسی که یادگار نم بارون دیشبه لپهات رو نوازش می ده و صبح بخیر پیامکی دوستان سر ذوقت میاره و همه چی خوب و عالیه که سرویس کلاچ ش از کار میفته ( اون هم دقیقا موقعی که دو تا خانم عضو سرویس سوار شدند ! ) و ضد حال می خوری اساسی !

خواستم بگم خدا جون بیشتر با ما رفیق باش . امروز و روزهای بعد بیشتر تر هوای من و داشته باش .

خیلی مخلصیم



محبوب ترین اعمال نزد خداوند ، خوشحال نمودن مومنین است . ( پیامبر اعظم صلوات الله علیه و آله )


  • باده پرست

نظرات  (۱۴)

سلام
حتما" خیری توش بوده چه بسا ...

خدارا شکر که ترمز نبرید
پاسخ:
علیک سلام برادر
اون که آره ! خیر حتما توش بوده
خیلی دوست داشتی ترمز می برید ؟!!!!!!
بله بقیه داره
الانم قسمت 2 را آپ می کنم
به دوستات هم بگو بیان بخونن و نظر بدن
جالب خواهد بود
پاسخ:
به چشم
ببینیم و تعریف کنیم
سلام
جزو خیال پردازان هستی جانم ....
پاسخ:
علیک سلام
خیال پردازی رو دوست می داریم شدید
خدا باهات رفیقه مطمئن باش
پاسخ:
من از بیگانگان هر گز ننالم
که با من هر چه کرد آن آشنا کرد !!!
یعنی میگی الان اون قسمتش را هم آپ کنم ؟
پاسخ:
وقتی حرف دختران زیبا به میان میاد ما کمی بی طاقت می شویم
لطف نمایید قسمت سوم را هم بی زحمت ... ( آیکون چیشمک خوشگل )
به خاطر شکم گنده شما  و برای اینکه یاتاقان نسوزونی
که همه را گرفتار می کنی
قسمت بعدی را هم آپ کردم
پاسخ:
شکمم آب شده برادر . دیگه اونقدر هم که شما فکر می کنید گنده نمی باشد
دست گلت درد نکنه

سلام

باز اسم عوض کردی؟!

پاسخ:
به به دوست گرامی
چند سال پیش دوست الان هیچی ؟!!!
خوش اومدی
تو ازون قدیمی هاشی ها ! این " باز " اسم عوض کردنم رو تو فقط یادته ها !!!
یعنی مشکوکید اساسی.کی صبح بخیر میزنه واسه یه آقا؟؟؟؟ (آیکون نگاه خانم مارپل)
پاسخ:
مشکوک ؟ به چی اونوقت ؟
یه دوست خوب که خیلی دوستش رو دوست داره صبح به خیر می گه به دوست خوبش
سلام
نظرتو اعلام کن

نترس

پاسخ:
علیک سلام
اون هم به چشم
شکم مبارک آب شد ؟

خب خداراشکر اتومات دیگه سنگ توالت هم مشکل نخواهد داشت
پاسخ:
شکم که آب شده ! ولی سنگ موال تا درست بشه بابای ما رو درآورد !
شما راننده سرویسی آیا؟؟؟؟؟
پاسخ:
نع
من لوژ نشینم . ته ته مینی بوس صندلی کنار پنجره سمت شاگرد جای منه . اکازیون اکازیونه !

عه!کیوون  در راستای کامل نمودن جواب کامنت به خانومی عزیز

الان یه سوال فنی به ذهنم رسید!

تواون قسمت که جایگاه شماست اگه ..یی داشته باشی چیکارمیکنی  اونوقت؟(آیکون نکنه یه نایلون همیشه تو جیبته!)خخخخخخ

پاسخ:
چه ربطی داشت ؟!!!!

بی مزه

استعدادم کور شد اصلا

پاسخ:
چرا اونوقت؟!!!
  • عبد عاصی امیدوار
  • که اینطور
    پاسخ:
    دیگه دیگه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">