باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

شکرت خدا جونم

يكشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۳۱ ب.ظ


یادتون تو سه تا پست قبلی با عنوان ( چی می شد ؟ ) آرزویی نوموده بودیم ؟

شکر خدا برآورده شد .

اینم عکس منو عشقم که به دلایل امنیتی در بصورت رمز دار قرار گرفت . ( رمز همیشگی )

منو عشقم ( زیر پتو ) لطفا چشمهاتون رو درویش کنینا !!!


  • باده پرست

نظرات  (۱۴)

طفلکی عشقت!زیردست توخفه شدوالا

حالا چی تروبه خودش جلب کرده که اینجوری چپ چپ نگاه میکنی وبدبخت عشقت رو له میکنی وفشارش میدی!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
طفلکی ؟!!!!
من طفلکیم که عاشق شدم !
اونم هر طور که می خواد سواری می گیره فعلا
آرزو بر جوانان عیب نیست
تو با همین ها دلخوش باش
یوهاهاها
پاسخ:
من هم با این چیزها دلم خوش نباشه با چی خوش باشه اونوقت ؟
هعیییی
رمز چی بید؟؟!!
پاسخ:
ارسال شد خدمتتون
آخی نازیییی.اینکه تو بغلت فشارش میدیا آخر احساسه.از چشمات میشه اینو خوند
پاسخ:
( آیکون دیگه دیگه )
ببینم چرا چشات رو درویش نکردی تو ؟
  • ♥مریــــــــــــم♥
  • واااااااااااااااای گلی خیلی به هم میاین
    ایشالله به پای هم جوراب بپوشید(شیطونک)
    پاسخ:
    شما لطف دارین
    انشالله برای شما هم یکی پیدا بشه که به پاتون جوراب بپوشونه!!!!
    :))
    پاسخ:
    ;))
    سلام بر حسب اتفاق وبلاگتون خوندم
    عششششششششششششقتون مستدام

    چقدر دلم خواست ببینم این عکسو



    پاسخ:
    علیک سلام
    ممنونم
    چیز خاصی نبیده بید

    هه هه

    سواری کارخوبی نیست.

    بهش بگو ازاین کاراش دس ورداره.خوب نیس

    پاسخ:
    گفتم بهش
    ولی اون خر خودشو سواره !!!!

    واسش یه اسب بخر .هه هه

    شایددلش نرم شد وباهم سوارشدیدورفتین.

    ایکون کجامیخاین برین؟ها؟ها؟ها؟

    پاسخ:
    از اسب می ترسه
    همون الاغ براش خوبه !!!!!
    می خوایم بریم کوه
    همون کوهی که آهو ...
    خدا رو شکر خیلی زود به آرزوت رسیدی
    پاسخ:
    ای کاش همیشه همینطوری بود 
  • عبد عاصی امیدوار
  • تو فقط ما رو با نوشته هات به لب تشنه ببر و برگردوناااااا
    عجباااااا
    پاسخ:
    عه ! برادر؟
    شما امر بفرمایی شیر  عسل جهت رفع تشنگی خدمتتون میاریما
  • یک بیوتکنولوژیست
  • رمز چی بید؟
    پاسخ:
    نه سلاکی نه علیکی!
    خوشم میاد مستقیم رفتین سر اصل اصل مطلب!!!
    عشقتون مستدام .

    یادمه اولین باری که این وبلاگ باز کردم این پست خوندم . باورتون نمیشه چقدر دلم میخواست عکستون ببینم .


    چقدر عشقت گوگولیه .ایکون مردم از خنده
    پاسخ:
    ممنونم
    عه!
    یعنی از اون وقت الان رفتی سراغ عکسم؟!!!
    همچین تعریفی ای هم نیستیما! خخخخخخخ
    وقتی رمز نداشتم چیکار کنم تازه  مفتخر شدم رمز دار شدم . الان عکس روی ماهتون دیدم.
    درسته شما خیلیم تعریفی نیستید .خخخخخخخخ
    ولی اونی که تو بغلتونه خیلی نمکیه
    ایکون خیلی خوشحال
    پاسخ:
    تعریفی نیستم ؟!
    فرمایشی می فرماییدا !
    تو خیابون نعش کش میفته دنبالم و همیجور کشته مرده جمع می کنه !!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">