باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

یادش بخیر

پنجشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۲۸ ق.ظ


بغض میکنم

از ترس روزهایی که


سهممان از هم

فقط یک یادش بخیر خالی باشد


  • باده پرست

نظرات  (۱۴)

:(
پاسخ:
:(((

وا!

کیوون کلا زدی توخط شعر واینا!

پاسخ:
در نظر بازی ما بی خبران حیرانند ... و از اینجور حرفها !!!
  • ♥مریــــــــــــم♥
  • هعییییییییییییییییی روزگــــــــــــار
    پاسخ:
    شما دیگه چرا؟!!! خخخ

    استاد می گوید : دوست عزیزم ، باید چیزی را برایت بگویم ، شاید ندانی . فکر کردم که چگونه از بار تلخ این خبر بکاهم و چطور آب و رنگ بهتری به آن بدهم ، وعده بهشت و دیدار حق را به آن بیافزایم ، توضیح های راز آمیز برایش بیام – اما حاصلی نداشت .

    نفس عمیقی بکش و خودت را آماده کن . باید بی پرده صحبت کنم و به تو اطمینان می دهم به آنچه می گویم ، کاملا" مطمئنم . این یک پیشگوئی خطا ناپذیر است ، هیچ تردید در مورد آن وجود ندارد .

    پیشگوئی چنین است : تو خواهی مرد .

    شاید فردا، یا پنجاه سال دیگر ، اما – دیر یا زود – خواهی مرد . حتی اگر دلت نخواهد . حتی اگر برنامه دیگری داشته باشی .

    پس به آنچه امروز می خواهی انجام بدهی ، بیندیش .

    و به آنچه فردا می خواهی انجام دهی و به آنچه در ادامه زندگیت می خواهی بکنی .

     

    پاسخ:
    سپاس برادر
    خدا آخر و عاقبتمون رو بخیر کنه انشالله
    کاش اونقدر برای طرف عزیز باشیم که به همون یادش بخیر هم راضی باشیم..
    اگه تنفر شکل بگیره  خیلی جالب انگیزناکتره
    کاش اونقدر برای طرف عزیز باشیم که به همون یادش بخیر هم راضی باشیم..
    اگه تنفر شکل بگیره  خیلی جالب انگیزناکتره
    سلام
    چقدر غم انگیز ...همان روز ناگزیر...
    پاسخ:
    علیک سلام
    زندگی رو سرجمع کنی غیر غم چیزی نداره
    بزن بارون
    ببار آروم
    به روی پلکای خستم
    بزن بارون
    تو می دونی
    هنوزم یاد اون هستم
    پاسخ:
    اوه اوه
    تو که وضعت خرابتر از منه که !
    خوبه من گفتم ف تو تا آخر فرحزاد هم رفتی !!!!!!!!! خخخخخخ

    سلام برادر

    دیده به معنای چشم و استعاره از صورت ظاهری معشوق است .

     

    پاسخ:
    علیک سلام برادر
    اون که درست . اما سنگینی رو شما طور دیگه معنی کن عزیز دل

    سلام بر سلطان عشق

    غمخورده ی روزگار

    عاشق پیشه ی سنگ و شیشه

    زمین خورده عشق

    سلام و هزار درود و رحمت و فاتحه (آیکون خخخ)

    پاسخ:
    علیک سلام
    اوفففف سلطان عشق !!! خخخخ
    فاتحه ش رو خوب اومدی !!! خخخ
    در نظر بازی تو بیخبران حیرانند

    اعتراض ما را بپذیرید :))))
    پاسخ:
    اعتراض وارد نیست
    اصلا اعتراض برای چی؟!!!
    به درگاه خدا استغفار کن کمتر از این بلاها سرت بیاد بنده ی گناهکار.هه هه
    پاسخ:
    التماس دعا داریم از خدمتتون ونوس جان
  • عبد عاصی امیدوار
  • ...
    پاسخ:
    ها چیه؟!!!
    خاطرات بد داری؟!!!
  • عبد عاصی امیدوار
  • :)
    پاسخ:
    لبخندت مستدام

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">