باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

بسم الله الرحمن الرحیم

دوشنبه, ۹ دی ۱۳۹۲، ۰۹:۰۷ ق.ظ

امروز یه روز خوبه

آغاز یه دوره ی جدید

به همین منظور تفالی زدم به حافظ و این اومد :

یا رب سببی ساز که یارم به سلامت

باز آید و برهاندم از بند ملامت

خاک آن یار سفر کرده بیارید

تا چشم جهان بین کنمش جای اقامت

فریاد که از شش جهتم راه ببستند

آن خال و خط و زلف و رخ و عارض و قامت

امروز که در دست تواممرحمتی کن

فردا که شوم خاک چه سود اشک ندامت

ای انکه به تقریر و بیان دم زنی از عشق

ما با تو نداریم سخن خیر و سلامت

درویش مکن ناله ز شمشیر احبا

کاین طایفه از کشته ستانند غرامت

در خرقه زن آتش کهخم ابروی ساقی

بر می شکند گوشه محراب امامت

حاشا که من از جور و جفای تو بنالم

بیداد لطیفان همه لطف است و کرامت

کوته نکند بحث سر زلف تو حافظ

پیوسته شد این سلسله تا روز قیامت


  • باده پرست

نظرات  (۱)

سلام گلی جان
چقدر خوب که تو هم اومدی اینجا
مقدمت گل باران (مثل اسمت و مثل خودت)
پاسخ:

علیک سلام

ممنونم تک جان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">