باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

یا انیس النفوس

چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۱۹ ب.ظ

هم چون غبار کوی تو در رفت و آمدم
هر لحظه بی قرار سلامی مجددم
ماندم میان این همه عاشق چه می کنم
وقتی که در جوار تو همسایه ای بدم
ای وارث نجابت و پاکی ، امام نور
روشن ترین ستاره ی شبهای ممتدم
تا در هوای کوی تو پر می زنم به شوق
زیبا ترین پرنده این بام و گنبدم
دلداده محبتم ای ثامن الحجج
از برکت نگاه تو در مشهدم
لطف خدای شامل حال دلم شده ست
چون ریزه خوار سفره آل محمدم

محمد صادق بخشی


  • باده پرست

نظرات  (۵)

سلام

دعا کن لطف خدا شامل حال ما هم بشه برادر

 

پاسخ:
علیک سلام
لطف خدا شامل حال همه میشه
ماییم که ظرفیتمون برای جذبش کمه!
محتاجیم به دعا

السلام علیک یاعلی بن موسی اارضا........

پاسخ:
انشالله توفیق زیارت پیدا کنید
  • عبد عاصی امیدوار
  • رفتی به آقا سلام ما رو برسون ...
    پاسخ:
    آقا سلام رسون نمیخواد
    خودت سلام بدی جوابشو خودشون میدن
    اللهم صل علی محمد و آل محمد
    پاسخ:
    و عجل فرجهم
    التماس دعا
    پاسخ:
    محتاجیم به دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">