باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

امان

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۳۸ ق.ظ

"‎‫امان از چشمهایت،از حرفهای عاشقانه و نگاههای گرمت...
نگاهت که به نگاهم گره میخورد بی قرار میشوم
دعا میخوانم بلکه از گر گرفتنم کاسته شود...
کافر نیستم اما یک بار نشد ایت الکرسی بخوانم و از 
سفر چشمهای تو سلامت برگردم!

از سروده های آبجی کوچیکه

  • باده پرست

نظرات  (۱۷)

زنده باد
بسیار زیبا سرودند
مرحبا
پاسخ:
با تشکر
احسنت به آبجی کوچیکه
پاسخ:
به خوبی شما که نیست که !

آبجی رو جای من ببوس

پاسخ:
چشم
به افتخار همه آبجی ها بزن دست قشنگه رو
پاسخ:
د د دست دست....
سلام برادر
البته من چنین دریافت معنائی ازش نکردم
اما شاید در نهایت امر چنین شود که اگر کسی توبه اش به مدد حق انجام نگیرد سرانجامش شکست است
یا به قول شما بازگشت به همهان فعل خودش
در چند حکایت که برایت خواهم نوشت شاید بهتر بشود درک موضوع کرد

که خواندم

گفت: توبه عوام از گناه است، و توبه خواص از غفلت .
گفت: توبه دو قسم است: توبه انابت و توبه استجابت.
 توبه انابت آن است که (بنده توبه کند از خوف عقوبت حق،
 و توبه استجابت آن است که بنده توبه کند از شرم خدای.
پاسخ:
علیک سلام برادر
بسیار شرمنده م کردی عزیز
همیشه ازین کارها بکن
سلام برادر
چون در حکایت توبه سوال فرمودید
من خوانده هایم را برایت می نویسم
خودت بهره برداری کن
باشد که خاطرت از کثرت مطلب ملال نگیرد
پاسخ:
علیک سلام
کلی خیلی ممنون
عمرت دراز و تنت سالم و دور و برت پر حوری

و گفته اند: مردى به نزد رابعه آمد و به او گفت : من گناهان و خطاهاى بسیارى مرتکب شده ام ، آیا چنین پندارى که اگر توبه کنم [خداوند] مرا مى پذیرد؟
گفت : واى بر تو، مگر نشنیده اى که او کسانى را که از وى روگردانند دعوت مى کند، چگونه روآوران به خود را نمى پذیرد؟!

و در حدیث قدسى است که : اى عیسى ! من کسانى را که مرا فراموش مى کنند، فراموش نمى کنم ، پس چگونه کسى را که مرا یاد مى کند فراموش مى نمایم ؟ و من بر گنهکارانم بخل نمى ورزم ، پس چگونه بر فرمانبران خود بخل ورزم ؟
پاسخ:
خدا توفیق توبه رو به من حقیر هم بده

حضرت موسى در کوه طور در مناجات خود عرض کرد: یا اله العالمین (اى خدا جهانیان ) جواب آمد لبیک (یعنى نداى تو را پذیرفتم ) سپس عرض ‍کرد: یا اله المطیعین (اى خدا اطاعت کنندگان ) جواب شنید لبیک ، سپس ‍عرض کرد: یا اله العاصین (اى خداى گنهکاران )، این دفعه سه بار شنید لبیک ، لبیک .

موسى عرض کرد: حکمتش چیست که این دفعه سه بار شنیدم که فرمودى لبیک ، به او خطاب شد: عارفان به معرفت خود، و نیکوکاران به کار نیک خود، و مطیعان به اطاعت خود، اعتماد دارند، ولى گنهکاران ، جز به فضل من ، پناهى ندارند، اگر از درگاه من ناامید گردند، به درگاه چه کسى پناه ببرند.

پاسخ:
غافلیم برادر
خدا خوش دستمون رو بگیره

فضیل گفت: «حق - تعالی - گفته است پیغمبر را که: بشارت ده گنهکاران را که اگر توبه کنند بپذیرم، و بترسان صدیقان را که اگر به عدل باایشان کار کنم همه را بسوزم ».

پاسخ:
پناه میبرم به خدا

و هو الذی یقبل التوبه عن عباده "   

او  خداوندیست که توبه بندگان پذیرد ، ناله صلح جویان نیوشد ، عیب عذرخواهان پوشد .

 

اگر به تقدیر،  بنده ای صد سال معصیت کند ، آنگه گوید " تُبتُ " ، الله گوید :  " قَبِلتُ عبدی "

حِرفَت تو معصیت و صفت من مغفرت

تو حرفه خود رها نکنی ، من صفت خود کِی رها کنم ؟

عبدی ! تا من توبه ندادم ، تو توبه نکردی

تا نخواندم ، نیامدی

توبه دادن از من ، توبه پذیرفتن بر من .

پاسخ:
شکر خدای راست که رحمتش بی منتهاست
باریک اله
میگما خانوادگی عاشقید؟
پاسخ:
عشق و عاشقی خوبه
زندگی بدون عشق مردگیه
درود بر هموطن خوب من 

درود و سپاس . خسته نباشند هموطن جان این آبجی خانم ه شما . خداوند به سلامت دارد اش و شما را ایضن . 
پاسخ:
درود خداوند بر شما
ممنونم برادر
سلامت باشید
سه بار بخون! ;-)
آیه الکرسی رو میگم
پاسخ:
چعشم
آیة الکرسی
آیة الکرسی
آیة الکرسی
خب الان باید چه اتفاقی بیفته؟!!!
( آیکون نگاه یورکی مازمورانه )ممنونم

بسسسسسوزه پدر عاشقی :)

 

پاسخ:
هعییییی....
بسوزه بسآزه ....

حالا که یعنی چی؟

خیلی مشکوکی

دوباره خبرایه؟

پاسخ:

خبر ؟

جنگل ؟

شیبدار ؟

فرمایشی می فرمایید برادرا !

به به چقدر زیبا
نیستید حاجی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">