باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

مرد

چهارشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۰۴ ق.ظ


مرد باید سیبیلو باشه و کچل و بداخلاق

مثل من

تازه غبغبه هم دارما !

به این میگن مرررررررررد !

  • باده پرست

نظرات  (۱۳)

خوبه دیگه
هی داری جنبه های زیبای وجودتو می ریزی بیرون
می پاشی به در و دیوار
ایششششششش
پاسخ:
شما فکر کنم جنبه ی هنری نداریا ! اصفهونی هم اصفهونی های قدیم ! والا ! خخخخخخخخخ
ای ول بزن دست قشنگه رو.به این میگن مرد واقعی:))
تازه شکم هم داشته باشه.جوراباش هم همیشه بو بده.
پاسخ:
نه دیگه نشد ! اگه مرد مرررررد باشه جوراب هاشو خانمش سر شب می شوره میندازه رو بند تا بو نگیره

عی ول

سیبیلاتو یه سشوارمیزدی دیگه توپ توپ بودا

برم اسپند دودکنم واست چش نخوری خخخخخ

پاسخ:
با گریس چربشون کردم آبجی
توفان هم بیاد تکون نمی خوره !
خودشیفته شدیا,همش عکس خودتو میزاری.اگه مثل من خوشگل و جذاب بودی چی کار می کردی دیگه [آیکون والا بخدا]
پاسخ:
اگه خوشگل بودم از ترس جینگولکهایی مثل شما تو پستو قایم میشدم و کشک میسابیدم!!!!

ااز ما گفتن

 

اسفند دود کن:)

پاسخ:
لطف شوما زیاد
خوب شد گفتی آبجیا
این سرور خونه یادش میره برامون دود راه بندازه
(شپلق ) = صدای دستمال یزدی بود که شنیدی !!!!
  • ♥مریــــــــــــم♥
  • سلام گلی جان به به چقد سبیل واست میاد دوستان گفتن حتما اسپند دود کن:D
    پاسخ:
    علیک سلام
    لطف دارین
    خیلی نامردینا ! از دیدن سبیلها حظ بردین اونوقت من برم اسپند دود کنم ؟!!! خب خودتون که زحمت چشم زدن رو می کشید زحمت اسپند دود کردن رو هم بکشید دیگه !!! 

    سلام

    چه مرد با ابهتی!!!!

    پاسخ:
    ( آیکون دیگه دیگه ) ( آیکون ما اینیم )

    سلام برادر

    شروط مرد را گفتی

    اما اصله کاری را نگفتی

    اونم پولدار بودن است

    پاسخ:
    علیک سلام برادر
    اوووووف
    زدی تو خال
    من چرا یادم نبود اونوقت ؟
    ممنونم از یادآوریت

    دل اگه دله

    کارش سوختنه کارش ساختنه


    پاسخ:
    هعیییییییی برادر !
    دل ما می سوزه ولی نمی سازه !

    بله فکر کنم همون ابوحنیفه مد نظر شما باشد

    ولی چرا عاقبت به خیر نشده ؟؟

    پاسخ:
    ابوحنیفه یک شاخه ی انحرافی ایجاد کرده دیگه ! قصص زیادی از نا بخردیش در حضور امام صادق علیه السلام نقل شده
    حنفی ها پیرو این ابو حنیفه ند و برای روح گرفتارش گرفتاری بیشتری می فرستن

    برادر عزیزم

    به قول سعدی ؛ بر ظاهرش عیب نمی بینم و بر باطنش غیب نمی دانم

    اما آنچه که از ایشان خواندم در تذکره اولیا عطار ؛ چنین است :


    آن چراغ شرع و ملت، آن شمع دین و دولت، آن نعمان حقایق، آن عمان جواهر معانی و دقایق، آن عالم عارف صوفی، اما جهان ابوحنیفه کوفی - رحمة الله علیه - صفت کسی که به همه زبانها ستوده باشد و در همه ملت ها مقبول، که تواند گفت؟


    ریاضت و مجاهده و خلوت و مشاهده او نهایت نداشت و در اصول طریقت و فروع شریعت درجه یی رفیع و نظری نافذ داشت و در فراست و سیاست و کیاست یگانه بود و در مروت و فتوت اعجوبه بود.


    هم کریم جهان بود و هم جواد زمان. هم افضل عهد و هم اعلم روزگار. و هو کان فی الدرجة القصوی والرتبة العلیا.


    وانس روایت کرد از رسول - صلی الله علیه و سلم - که فرمود که: مردی باشد در امت من - یقال له نعمان بن ثابت، کنیته ابوحنیفة - هو سراج امتی.


    صفت ابوحنیفه در تورات بود و ابویوسف گفت: «نوزده سال در خدمت وی بودم. در این نوزده سال نماز بامداد به طهارت نماز خفتن گزارد».


    پاسخ:
    اگر این ابوحنیفه همان رئیس مذهب حنفی باشد که وای به حالش
    ممنونم برادر بابت توضیحتان
    پاسخ رو میذارم برای بعد
    ولی تعاریفی که شما فرمودید از منبع موثقی نبود

    درود بر هموطن خوب من 

    یادش بخیر کنار ه ساحل این عکسو گرفتیما . یادته هموطن جان . اما انصاف نبود اوون یکی قسمی که من بودم و حذف اش کنی .
    ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    میگم یادته قبلش دو تا قرشته ماهی هم زدیم تو رگ . 
    وای اگه سر و کله ی ننه جان مان اینا پیدا بشه اینجا 

    ( آیکون ه یه هموطن ه همیشه همراه ) تو بخون خاک ه پا . 

    اصلنم قبول نیست اینجا شکلک نداره چرا ؟ 

    پاسخ:
    درود خداوند بر شما
    عه هموطن جون! مگه یادت نیست برات با دستام شاخ گذاشته بودم؟!
    دیدم ضایعه حذفش کردم
    فرشته ماهی ها رو نگو
    اما یه چیزی رو باید اعتراف کنم
    تو که رفتی دست به آب ، من یه ناخنک به فرشته ماهی تو زدم
    حلالم کن!!!
    نوکرتیم هموجور
    خاطرت خیلی عزیزه برادر جان!
    سلام گلی جان . بالاخره دیدمت
    پاسخ:
    علیک سلام
    سالمی الان؟
    نور جمال و سیبیلمون چشمات رو نزده؟!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">