باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

دل نوشت

پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۱۳ ق.ظ


روی جانان طلبی ، آینه را قابل ساز


ور نه هرگز گل و نسرین ندهد زآهن و روی



  • باده پرست

نظرات  (۵)

درود بر هموطن خوب من 

درود و سپاس . زیبا و شیوا و گویا ست این حس ه زیبای دل مهندس جون . با آرزومندی ه بهترینها برای تو و خونواده ی محترم . 
پاسخ:
درود خداوند بر شما
ممنونم
رفتی زیارت مارو از دعا فراموش نکنی
وای بی معرفت از اینا نذار داغ دلمون تازه میشه.منم حرم میخوام.توروخدا دعا کن  ما امسال هم عید بیایم مشهد:((((
پاسخ:
ان شالله
این داغ دل خوب داغیه
خدا کنه همیشه تو دلهامون تازه بمونه
خدا کنه قسمت بشه بیای زیارت
سلام

بسیارزیبابود آفرین
پاسخ:
علیک سلام
میبینم که رفقای برادر گرامی مان منت گذاشته اند و اینجا رو صفا بخشیده اند
ممنونم
خوش آمدید

سلام برادر

این بیت را معنی می کنی

پاسخ:
علیک سلام برادر
استاد شما خودتون ماشالله دایرة المعارف شعر و حکایتید
چرا میخواید مچ ما رو بگیرید اونوقت؟!!!
ما برای اخذ معانی باید خدمت شما برسیم نه اینگه شما ... !
نه جون من معنی کن
پاسخ:
دستمون ننداز برادر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">