باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

نت جون

دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۲۱ ب.ظ


دیدین بعضی وقتها کسایی یا چیزایی رو دوست دارین و اونها لج و حرصتون رو در میارن ؟

نت خیلی خوبه ، سرگرمم می کنه ، بودن اینجا و داشتن دوستان خیلی خوب برام لذت بخشه

ولی همین نت هر روز دو سه باری حرصمو در میاره

مخصوصا قسمت " ذمخلبش " ش !!! خخخخخخ


  • باده پرست

نظرات  (۴)

بیا جوابتو بخون معمارررر
نت میخواد رو کم کنه ولی میبینه بعضیا از رو نمیرن!!!
پاسخ:
چعشم میام میخونم
نکته ی اصلی کم نشدن روی ما وجود دوستانی مثل شماست

ژستش خیلی جالبه واقعا

ژست رو دریاب

پاسخ:
حال می کنی با ما رفیقیا ! خخخخخخخخ
حال داره مگه؟
پاسخ:
نداره ؟!!!!!!
درود بر هموطن خوب من 

من معتقدم یه بار تو عمرش گوزن ه بیچاره عکس گرفته این یارو هه خراب کرده عکس ه طفلی رو . خخخ
پاسخ:
درود خداوند بر شما
پیش میاد دیگه . ان شالله عکسها و ژستهای بعدی!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">