باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

مرگ

سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۳۹ ق.ظ


هر چند صحبت از مرگ توی این آخر سالی و ایام خونه تکونی ، شاید یه نموره جالب نباشه ولی چیزیه که همیشه هست . 

خدا باعث و بانیش رو بووووووووووووووووووووووووووووووووووق کنه !!!

اینم تصویر باعث و بانیش


  • باده پرست

نظرات  (۱۲)

آمین
پاسخ:
ببینم همین آمین گفتنت هم بعد ازدواجت به جاش مومونه یا نه !!!
خدای متعال همه اسیران خاک را غریق رحمت واشعه اش فرماید
پاسخ:
آمین
دوباره مطالب ضد زن گذاشتیا (آیکون عصبانی)
پاسخ:
این کجاش ضد زن بود؟!!!
افتخار هم باید بکنید که خدا شما رو وسیله ای برای اجرای قضا و قدرش قرار داده! خخخخخ

بله

حرف من یکیه

پاسخ:
مشخصه واقعا!
ببینیم و تعریف کنیم
درود بر هموطن خوب من 

بخدا من حاضرم روزی هزار بار بمیرم . لامصب وسیله اش گروون در میاد از آب . و الا چه چیزی شیرین تر از اینگونه مردنها . اینو همیشه بابا بزرگم اینا میگفت خدا رحمتی . 

یه روز به یه آقائی گفتن تو چیجوری با 4 تا زن 66 تا بچه داری ؟ گفت : دیگران هم کمکم کردن خب . ( آیکون ه یه هموطن که لوس و بیمزه و بی نمک ) نمک دونم خودتی هموطن جان .

نه اینکه دیدم این آخر ه سالی از مرگ و اینجور چیزا گقتن شگون نداره برای همین زدم تو فاز ه خنده و اینجور حرفا . 

همیشه شاد باد دلت به خنده و
همیشه سبز باد لبت به غنچه . 

پاسخ:
درود خداوند بر شما
شما که وسیله ش رو داری برادر!
نکنه یکی کمه و سه چهار تا وسیله میخوای آره ناقلا؟!!!
ممنونم هموطن جون که همیشه لب رو به خنده وا میکنی
من جای مریم باشم هرچه زودتر این شعارو عملی میکنم
پاسخ:
کدوم شعار رو اونوقت؟
حالا با دست مبارکمان مردان روی کره زمین را از بدبختی روی زمین نجات میدهیم  و به دیار باقی می فرستیم بده ؟

پاسخ:
از کدوم بدبختی نجاتشون میدید؟!!!
از همونی که خودتون براشون فراهم کردید؟!!! خخخخ
:|
پاسخ:
من زیاد سواد بصری شکلکی ندارم!!!
لطفا ترجمه بفرمایید
سلام
خدایش راست گفته مرگ دست خداست مردا وسیله ای بیشتر نیستن
پاسخ:
علیک سلام
چیه؟ حرف خودمون رو به خودمون نزن
یه چیز تازه بگو که کم آوردنتون تابلو نباشه!!! خخخخخ
عجبا چه پستایی میبینیم این روزا . ایکون عصبی

راستی سلام اقا کیوان
پاسخ:
کجاش عجیبه ؟ واقعیتها که عجیب نیستن ، فقط کمی تلخند !!!
علیک سلام دکتر
خیلی خوش اومدین . سفرها خوش گذشت ؟
گلی جان پسرم
این پست کجاش شبیه اون پسته؟
پاسخ:
شبیه نیست ؟
بالاخره باید یه وسیله ای باشه دیگه ! ( آیکون دور از جون ) خخخخخخخخخخخ
سلام
داشتیم رد میشدیم دیدیم مرررررگ بازاره گفتیم یه نیگایی بندازیم :)
من آخرین بار اینو شنیده بودم : مرگ حق است ... پراید وسیله !
فک کنم زن ، نیز به سبد کالا افزوده شدندی !
توجه مینمووووئی که ...
پاسخ:
علیک سلام
پراید یکی از زیر مشتقات زن داشتن است برادر
اگه زنی نبود اصرار بر سواری گاری ای چون پراید هم نبود!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">