باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

زندگی

دوشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۴۸ ق.ظ

موفقیت تنها یک چیز است

 

این که : زندگی را به دلخواه خود بگذرانید ...

  

کریستوفرمورلی



پ. ن . : قابل توجه همه خانمهایی که بازی چشم و هم چشمی رو تا شونصد سالگی ادامه میدن !!!


  • باده پرست

نظرات  (۱۲)

قشنگ بود ولی به دلخواه آقایون اگه باشه که دیگه اسمش زندگی نیست بی خودزنده ای میشه
پاسخ:
دو نفر می شن جفت ، و یکی می شن . بنابراین آقا و خانم نداریم این وسط
منظور غریبه ها هستند که باعث جهت گیری زندگی نشن

شاید چشم هم چشمی هم از دید یک خانوم یک شیوه برای زندگیه دلخواهه!!!

پاسخ:
یک شیوه ی زندگی زجرآور که البته توش آب خوش از گلوت پایین نمیره
  • عبد عاصی امیدوار
  • دقیقا 
    چه نکته های ظریفی رو میگی 
    اما کدوم  شخصیه که عمل کنه متأسفانه ....
    پاسخ:
    متاسفانه من سعی میکنم عمل کنم!!!!!

    البته از دید آقایون خسیس بعله قطعا زجرآوره(آیکون نیشخند).

     

    ولی شما یکم به نوشته خودتون دقت بفرمایید لطفا!!!!

     

    موفقیت یک چیز است

    این که زندگی را به دلخواه خودبگذرانید.!!!

    درسته؟؟؟!!!

     

    پس چیزی که واسه یه نفرموفقیت باشه وکاملا دلخواه نمیتونه زجر آور باشه....حالا هرچقدر هم این طرز تفکر وشیوه برای شما بد ونامطبوع باشه ممکنه واسه یکنفر کاملا خوشایند وزیبابنظر بیاد...این زجر اور بودنش روکسی میتونه قضاوت کنه که خودش توی شرایط قرار گرفته باشه..

     

    پاسخ:
    به خساست نیست
    دنیا رو داشته باشی بازم وقتی به دهن مردم چشم داشته باشی نمیتونی همه ی انتظارات رو برآورده کنی و این وسط خودتی که می سوزی و زجر میکشی
    خیلی ها فکر میکنن که خوشاینده ولی دارن خودشونو گول میزنن!

    عرض کردم خدمتتون چشم هم چشمی ممکنه از دید یک خانوم خوشایند باشه...قرار نیست ما انسانها شیوه زندگی هم رو قضاوت کنیم....

    قراره از شیوه زندگی هم درس بگیریم..اگر از دید شما ومن چشم هم چشمی میتونه بد وزجر اور باشه خیلی راحت میتونیم ازش دوری کنیم بدون اینکه کسی مجبورمون کنه....ولی اینکه دیگران اینکاررو نکنند چون خوشایند نیست بستگی به تفکر وخواسته خودشون داره وکاملا شخصیه.

     

    شماهم لطفا پاتون رو از کفش خانومها بکشید بیرون...

    پاسخ:
    از قدیم گفتن :خلایق هر چی لایق
    به ما چه اصلا ! خخخخخخخخخ
    برن اونقدر چشم و هم چشمی کنن که جونشون درآد والا! خخخخخخخ
    ضمنا آقای چشم و هم چشم باز هم کم نداریما!!!

    درضمن دو واژه موفقیت و چشم هم چشمی کاملا با هم تناقض داره نمیدونم شمااین وسط چه ربطی بینشون دیدی که موفقیت درنتیجه یک زندگی دلخواه رو به چشم هم چشمی ربطش دادی اونم توی خانومها؟؟؟

    پاسخ:
    اصلنم تناقض نداره
    مخصوصا اگه من بگم
    حالا ربطشو گرفتی؟!!!
    یعنی چی کیه که عمل کنه؟؟یعنی همه چشم و هم چشمی میکنن؟؟؟؟
    وا چرا همه رو عین هم میدونین؟؟خیلی ها اونجوری نیستن.
    پاسخ:
    یعنی تو الان جزء استثنا ها هستی؟!!!
    درود بر هموطن خوب من 

    هموطن جان پست و پ. ن همخوانی ندارند اصلن و ابدن . چون همین خانمها که مورد ه خطاب ه شما هستند طفلکی ها دقیقن دارند همین کار را میکنند . فقط برخی از این مردان ه نانجیب هستند که نمی توانند تاب بیاورند اولین  اشتباه خود را و زندگی به کام ه آنها تلخ میکنند . 

    ( آیکون ه یه هموطن که گاهی ساز را هم مخالف می نوازد و هم موافق . 
    بی انصافی است اگر بگوئی ریاکاری کرده ایم و آب به آسیاب ه دشمن ریخته داشته ایم . ( اما خندیدنم نمی آید ) . 

    پاسخ:
    درود خداوند بر شما
    هموطن جان خوبم به هم ربط دارن ، چون من میگم!!!!
    همین آب به آسیاب دشمن ریختنت هم عشقه برادر
  • عبد عاصی امیدوار
  • داداشم اون متأسفانه واسه این گفتم که یعنی عمل نمی کنند 
    تو که ایول داری 

    پاسخ:
    شما لطف داری برادر
    سلام
    خداراشکر که تا حالا گرفتارچشم و هم چشمی نشدیم
    انشاللخ در آینده هم نشیم
    پاسخ:
    علیک سلام
    چشم و هم چشمی کار عاقلانه ای نیست
    از شما هم جز این انتظار نمیرفت
    ان شالله
    درود بر هموطن خوب من 

    میگم مهندس جون نکنه این کامنتا رو هموطن " تک " تائید فرموده اند ؟

    آخه اونم گاهی یادش میره زیر نویس بزنه . ( به زور میخندیم برای گل ه روی تو هموطن جان )
    پاسخ:
    درود خداوند برشما
    زیر نویس میزنم هموطن جان
    گاها که با تبلت جواب میدم جوابها ثبت نمیشه یا تایید نشده باقی میمونه!!!!

    لایییییییییییییککککککککککککک

    پاسخ:
    ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">