باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

نتایج نظر سنجی

چهارشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۶ ق.ظ

از همه ی دوستان گلم به خاطر زحمتی که کشیده بودند ممنونم

نتایج بدین شرح می باشد :

1 - گزینه یک شامل 3 رای صریح و یک رای ضمنی که مجموعا می شه چهار تا

2 - گزینه ی دو و چهار هم اصلا رای نیاوردن

3 - گزینه ی 3 هم شامل 3 رای صریح و یک رای خصوصی ولی صریح

4 - هفت رای ممتنع هم داشتیم

دوموکراسی نشد که بشه . دوستانی که نظر ندادن و یا فوش دادن فقط بیان اعلام نظر کنن دموکراسی بشه خب !

  • باده پرست

نظرات  (۴)

باش . مهم نیست کجا اما پررنگ باش
پاسخ:
من به اندازه کافی رنگ پوستم تیره هست دیگه
از این پر رنگتر می شم آفریقاییا !!!!
چرا کامنت منو تایید نکردی
پاسخ:
از شما کامنتی نداشتم
من در جریان رای گیری نبودم فکر میکردم بدون رای گیری و با خودکامگی خداحافظی کردین
پاسخ:
خداحافظی رو در عین خودکامگی انجام دادیم
فکر شما درست بوده
حضورمون رو با رای گیری اعلام نومودیم
دیر رسیدم :)
پاسخ:
هیچوقت برای اظهار نظرتون دیر نیست
با آغوش باز استقبال می کنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">