باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

مردهای مهربان و زنان خودخواه

چهارشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۴۴ ق.ظ


پسر داییم دوم دبستانه امروز داشتم ازش علوم میپرسیدم:

" چرا تمساح پستاندار نیست؟ "

بچه هم هرچی نبوغ و استدلال علمی داشتو به کارگرفت و با اعتماد به نفس گفت:

"چون اگه پستان دار بود موقع خزیدن سینه هاش میکشید روی زمین!!"

  • باده پرست

نظرات  (۷)

برجمال روی اون پسرداییتون

صلـــــــــــــــــــــــــوات

آمیــــــــــــــــــــــــــن

پاسخ:
شما جدی نگیر
خوب منحرف چرا اینجوری سوال کردی؟؟؟ می گفتی تمساح چرا جزء خزندگانه؟؟؟!!!!!
پاسخ:
خانم غیر منحرف زرنگ ! اگه اینطوری می پرسیدم که یه جواب بوووووق تر می شنیدم ازش !
اااا.جزء پستانداران نیست؟؟؟ :)
پس با این حساب مردها تو کدوم دستن؟؟؟ (خوب سواله دیگه,واسم پیش اومد یهو)
پاسخ:
شما مجردی یا متأهل؟
بگو تا بگم
شکلک لازم شدم.
پاسخ:
تو که خیلی وقته شاگرد خودمی ! تو دیگه چرا ؟!!!
مجرد اما نمی خواد بگید (آیکون خجالت)
پاسخ:
خب انشالله تاهل که برگزیدید خودتون این قضیه رو می فهمید!!!
  • عبد عاصی امیدوار
  • وای مردم از خنده آق گلی
    تازه برا مامانم تعریف کردم 
    وای اونم خیلی خندید
    پاسخ:
    لطف داری برادر
    لبتون همیشه خندون
  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • خخخ
    پسردایی باحالی دارین! :دی
    پاسخ:
    ممنونم از حضورتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">