باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

دوستت دارم

يكشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۷ ق.ظ

گفتاری کوتاه از حاج آقا مجتبی تهرانی :


من همیشه قبل از اینکه از خداوند طلب مغفرت کنم، میگویم خدایا من امشب از تمام کسانی که گردنشون حقی دارم، غیبت من رو کردن، مالی از من خوردن، آزاری رسوندن و ... از همه اونها گذشتم. قلبا هم گذشتم و هیچ شکایتی ندارم. خدایا اگر تو امشب من رو نبخشی و از سر تمام تقصیراتم نگذری، من از تو بخشنده ترم و چنین چیزی غیر ممکنه. پس حتما تو من رو بخشیدی. 

خصوصا در لیالی قدر اینطور دعا کنید و ببینید چه حالی به شما دست میدهد. خصوصا در حق کسانی که به شما بدی کردند بیشتر دعا کنید. ما در روایاتمان زیاد داریم که اگر در حق اینها دعا کنید خداوند چندین برابر اون چیزی که خواستید رو برای خودتون مستجاب میکنه.

لطفا حلالم کنید.


  • باده پرست

نظرات  (۱۵)

  • راه گم کرده
  • قسمت اول درباره ی دوست داشتن رو خیلی زیبا نوشتید ضمنا با افتخار لینکتون کردم شاد باشید
    پاسخ:
    ممنونم
    نظر لطف شماست
    مطلب از بنده نبود . کش رفته بودیمش
    من رو شرمنده کردید

    هعیییییییییی

    ما که دیگه سر از کار این جمله در نیاوردیم. می گوید دوستمان دارد ولی ناراحتمان می کنه.... نمی‌گوید دوستمان دارد باز هم ناراحتمان می کند.. بعد می گوید چرا از کارهایم نمی فهمی دوستت دارم. ای خدااااااا

    ما را هم دعا کن برادر

  • عشق جانان
  • سلام

    استاد با مرید محبوبش ملاقاتی کرد و ازاو پرسید ، پیشرفت روحانی ات چگونه است ؟

    مرید پاسخ داد که اکنون قادر است هر لحظه روزش را وقف خداوند کند .

    استاد گفت : خوب ، پس تنها چیزی که مانده ، بخشیدن دشمنان ات است .

    مرید با شگفتی به استادش نگرسیست :

    -         اما لازم نیست . من هیچ سوءنیتی به دشمنانم ندارم .

    استاد پرسید : فکر می کنی خداوند به تو سوء نیت دارد ؟

    مرید پاسخ داد : البته که نه .

    استاد گفت : اما باز از او طلب بخشش می کنی ، مگر نه ؟ با دشمنانت همین کار را بکن ، هرچند هیچ سوء نیتی به آنها نداشته باشی .

     کسی که می بخشد ، قلب خود را می شوید و معطر می کند .


    پاسخ:
    علیک سلام استاد
    ممنونم
    حکایت آموزنده ای بود
    سخته گذشتن از کسانی که ازارمون دادند . کاش بتونیم ببخشیم
    پاسخ:
    بگذر تا ازت بگذرند

    خیلی قشنگ بود....

    خیلی...

    پاسخ:
    خیلی لطف دارید ...
    خیلی ....
    حس دوست داشتن و دوست داشته شدن خیلی قشنگه
    مطلب دومت شاید من انقدر دلم سیاهه که اصلا نمی تونم و نمی خوام که کسایی که بهم بدی کردنو ببخشم و اونایی که اینجوری می گنو اصلا درک نکنم
    پاسخ:
    اگه بتونی ببخشی و مزه ی شیرین گذشت رو بچشی اونوقته که یه دنیای جدید پیش روت باز میشه و در کارها دستگیری میشی
    سلام به من هم سری بزن
    پاسخ:
    علیک سلام
    چطوری الان برسم خدمتتون
    آدرستون رو می ذاشتید خب !!!

    سلام طاعاتتون قبول ایشاله

    التماس دعا

    منم تو شب قدر گفتم خدایا من همه رو قلبا بخشیدم

    تو هم به دل اونایی که از من دلخورن بنداز که منو ببخشن!!

    پاسخ:
    علیک سلام
    محتاجیم به دعا
    بخشش شما همراه بوده با چشمداشت !
    بخشش باید بدون قید و شرط و چشمداشت باشه
  • عشق جانان

  • سلام برادر
    تا وقتی ارزش شما ریالی باشه کسی طالبت نمیشه
    سعی کن ارزشت را دلاری کنی :)

    پاسخ:
    آره والا
    این هم آخر و عاقبت میهن پرستی ماست دیگه !!! خخخ
    سلام خیلی زیبابود مرسی.
    پاسخ:
    علیک سلام
    ممنونم
    درود بر هموطن خوب من 

    همیشه روشنائی بخش بودن چراغ همسایه را بخواه . بی شک از پرتو آن تو رت نصیبی است . بسیار زیبا . 
    پاسخ:
    درود خداوند بر شما
    بله همینطوره
    کلامتون رو همیشه آویزه ی گوشم کردم

    سلام

    حرف با عمل از همه چی بهتره...

    پاسخ:
    علیک سلام
    بعضی وقتها تو عمل محدودیت هایی بوجود میاد . ولی حرف محدودیت بردار نیست
    گاهی وقتا انقدر در حق آدم ظلم میشه که نمیشه بخشید!!
    پاسخ:
    چرا نشه؟
    مگه بخشش کار بزرگان نیست؟
    کی خودش رو با نبخشیدن حقیر میکنه؟!!!
  • راه گم کرده
  • بر دشت های هموار درنگ مکن.بسیار بلندتر نیز مرو.از نیم فراز زیباتر به دیده می آید جهان!
    پاسخ:
    همیشه افراط و تفریط خوب نبوده و نیست
    ممنون به خاطر متن زیباتون
  • راه گم کرده
  • متاسفانه باز همه چیز به هم ریخته و برای همین یه مدت نبودم
    پاسخ:
    چیزها خود به خود به هم نمی ریزن
    این ماییم که چیزها رو به هم می ریزیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">