باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

همیشه باید کسی باشد ...

سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۲۶ ق.ظ

همیشه باید کسی باشد

تا بغض‌هایت را قبل از لرزیدن چانه‌ات بفهمد

باید کسی باشد

... ... که وقتی صدایت لرزید بفهمد

که اگر سکوت کردی، بفهمد

... کسی باشد

که اگر بهانه‌گیر شدی بفهمد

کسی باشد

که اگر سردرد را بهانه آوردی برای رفتن و نبودن

بفهمد به توجهش احتیاج داری

بفهمد که درد داری

که زندگی درد دارد

که دلگیری

بفهمد که دلت برای چیزهای کوچکش تنگ شده است

بفهمد که دلت برای قدم زدن زیرِ باران

برایِ بوسیدنش

برایِ یک آغوشِ گرم تنگ شده است

همیشه باید کسی باشد

همیشه...!

  • باده پرست

نظرات  (۱۲)

سلام برادر
جووون من بگو چیز دیگه نمی خوای ؟ :)
پاسخ:
علیک سلام 
نه عزیزم . شما اگه می تونی همین آغوش گرم رو فراهم کن بقیه ش رو نمی خوام ! ;)
گشتم نبود نگرد نیست ...

پاسخ:
آدم به امید زنده ست . نه ؟
عمرا پیدا بشه!!!!!!!!!
پاسخ:
اینقده بد بین نباشین
پیدا میشه
چشممممممم
میگم از چین یه دونه برات بیارن
پاسخ:
لطف میکنی برادر
فقط سفارش کن درجه یک باشه

اهووووووووووم :(

پاسخ:
معلومه که شما هم امیدواری برای یافتن چنین کسی!
بقیه خانمها که خیلی نا امیدن؛)

همیشه باید کسی باشد... اما نیست....

 

پاسخ:
هست
باید پیداش کرد
چرا ما خودمون اون آدم نباشیم ؟
سلام ممنون میشم به منم سر بزنید
پاسخ:
علیک سلام
ممنونم از حضورتون
mamnon
پاسخ:
خواهش میکنم
سلام
 چه آرزوهای  خوب ومحالی شاید  مصنوعیشو بسازه  روزی وارد کشور بشه قربونش برم چین ...البته  ساخته  و صادر هم کرده  کرده منتهی  فعلا  جان  و احساس ندارد ... از سیلیکونه !
آدم را یاد آرزوها و حرفای ژول ورن میاندازه
فقط یه فرقی داره ها  جرفهای ژول ورن درست  در واومد محقق شد  ولی آرزوهای شما  محقق نمیشه .... برادر من
پاسخ:
علیک سلام
چرا محاله ؟
چرا خودمون نباید طوری باشیم که آرزوی اینطوری ه یکی دیگه رو برآورده نکرده باشیم ؟
اگه همه به این نیت رفتار خوردشون رو اصلاح کنن چیز نایابی نیست
ممنونم بابت حضور و نظرتون
سلام
اوکی شمکا شروع کننده باش آرزوهای دیگری ر ابر آورده کنی
چرا که نه!؟
 خیلی هم عالی
برای  امثلا من که  گشتم نبود و نمیگردم چون نیست !
راستی شما عکس صورتک بخاهیم برای مثلا شوخی بزاریم نیست  خوب حرفهای من تا حدود زیادی یه چپ دوستانه بودن وشوخی  فقط شوخی نه جدی خیلی ...هر جی گششتم یه صورتک تبسم بزارم نبود ....
پاسخ:
علیک سلام
من شروع کردم . بهتون توصیه میکنم نا امید نشین چون هست
اینجا خبری از شکلک نیست ، نویسنده باید توانا باشد که منظورش رو بدون شکلکها برسون! خخخخخ
نبودن اون شخص عادت میشه خیلی راحتم میشه تحمل کرد
اما وقتی وجود داشته باشه و اونی نباشه که باید باشه وامصیبتا
پاسخ:
معلومه که پوستتون ، دور از جون البته ، کلفت شده ها
کجا میشه نبودنش رو عادت کرد و راحت هم تحمل نمود؟!
اگرم وجود داشته باشه یعنی همونیه که باید باشه و اگه اونی نبود که باید میبود که دیگه نبوده و باید دوباره دنبالش گشت!!!

سلام شل خوش
 توانایی در نبود  شکلک خنده  یعنی نوشتن  خخخخخخخخخخخخخ؟؟!
 
پاسخ:
علیک سلام
شب شما هم خوش
شما راه بهتری سراغ داری؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">