باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

باده پرست

ای لبت باده فروش و دل من باده پرست / جانم از جام می عشق تو دیوانه و مست

خدایا...
من در کلبه ی فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی و تو چون خود نداری!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

پل

شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۳۹ ق.ظ

از سری نوشته های یه هویی ه همینجوری !


  • باده پرست

نظرات  (۱۰)

ایضا نوشته های پست قبل
بازهم اشتباه اومدم
سلام برادر
نور خورشید نمی زاره ببینیم اینا دارن چکار می کنند ؟ :)

سلام

آقا این چه عکس هایی که گذاشتی

بدآموزی داره برادر

به نظرم این متنهای مشکوک خیلی یه هویی و همینجوری هم نیستن ها.......... ;))
پاسخ:
مشکوک به چیه اونوقت؟!
آخه تو این سن و سال و اینهمه عشقولانه...............................!!!!!
پاسخ:
عشق آخه سن و سال میشناسه؟!!!!
به پای هم  پیر شین
پاسخ:
ممنون
مخاطبش کی بود؟
پاسخ:
دیگه دیگه
تا باشه از این حس هااااااااااا
تا باشه از این عکساااااااااااااااااااااااا
....
هوا....هوای عاشقیست
بو بکش...
پائیز آمده
پاسخ:
اون که بعله
تا باشه از این جور چیزااااااا
ممنونم باجی
تو چه بی ادبی
هنوز رو این پل داری لب میگیری؟
پاسخ:
لب گرفتن رو پل بی ادبیه اونوقت؟!!!!!
اگه با تبادل لینک موافقی منو به اسم خاطرات پزشک شدن من لینک کن و بهم خبر بده تا با چه اسمی لینکت کنم
منتظرت هستم

پاسخ:
ممنونم از لطفی که دارید!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">